Monitor kabel verlengen

Pagina: 1
Acties:

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Hallo,
Ik wil graag de kabel van mijn monitor verlengen zonder dat er kwaliteitsverlies optreed. Ik heb al verschilldende kabels geprobeerd, maar bij al deze kabels kreeg ik strepen op het beeld en werd alles wat vager.

Nu heb ik dus in de search wat gezocht, en daar staat dus dat er ook dikkere en betere kabels te koop moeten zijn, maar ik heb nog geen winkel gevonden die zulke kabels verkoopt :( Ik heb kabels geprobeerd die in prijs varrieeerden tussen de f 12,95 en f 25,- Duurdere kabels kon ik ook niet vinden.

Weet iemand toevallig wat voor kabel ik precies moet hebben en waar ik die kan kopen?

Alvast bedankt!

Koop je eigen eiland!

Verwijderd

Weet iemand toevallig wat voor kabel ik precies moet hebben en waar ik die kan kopen?
Bestel bij A-Tembo (www.a-tembo.nl) de VGA+keyboard+mouse verlengkabel. Ook al heb je geen verlenging voor je mouse etc nodig, je hebt met deze kabel geen verlies.
Alvast bedankt!
Graag gedaan! (8>

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Verlengen geeft altijd kwaliteits verlies! Koop een langere als het kan bnc.

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik heb een kabel gekocht van rond de 60 piek 6 maanden geleden en me beeld heeft geen verandering. Nog steeds even mooi/lelijk als daarvoor. Waar ik die gekocht heb was volgens mij in Leidschendam ITS computers. Is geen speciaal bedrijf ofzo dus elke kabel boer zou je dat denk ik kunnen doen. Ik heb trouwens een samsung beeldscherm
misschien kan je beeldscherm het gewoon niet aan. Kabels kun je gewoon weg niet altijd verlengen. Zonder een repeater er anders tussen te gooien

Ja je weet het niet

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Op dinsdag 23 oktober 2001 12:41 schreef Sepans het volgende:

[..]

Bestel bij A-Tembo (www.a-tembo.nl) de VGA+keyboard+mouse verlengkabel. Ook al heb je geen verlenging voor je mouse etc nodig, je hebt met deze kabel geen verlies.
[..]

Graag gedaan! (8>
Thanx! Ik ga 'm meteen bestellen :)

Koop je eigen eiland!

Verwijderd

Ondanks dat je waarschijnlijk al aan het bent geslagen.
Het nadeel van verlengen is dat je een extra weerstand in je kabel krijgt op het punt waar je de twee stekkertjes in elkaar drukt. Stekkertjes hebben nu eenmaal meer weerstand.

Voor optimaal resultaat adviseer ik je toch om te kijken naar een langere kabel uit 1 stuk :P
Pagina: 1