Toon posts:

Watchmyserver.com

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg net een smsje dat watchmyserver.com ermee stopt (gratis dan).

Is hiervoor een goed alternatief? Smsje als de server platligt is wel handig. Verder 1x per week/maand de statistieken in m'n mail vind ik wel genoeg (hoeft niet elke dag).

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Ik heb net ook gekeken en wat ik eruit bedrijp is dat ze wel gewoon doorgaan maar alleen niet meer s'avonds je een statistieken lijstje opsturen per sm. maar wel als je verbinding weg valt dan krijg je wel een bericht per sm.

PS het is een SM geen SMS want de service stuur jij niet mee.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Hmm lastig volgens mij was Watchmyserver.com de enige die deze dienst gratis aanbood. Wel zijn er meerdere die een waarschuwing via email doen. Met behulp van email -> SMS zou je dat wat kunnen regelen. Of natuurlijk zelf een scriptje maken. Heb ik ook, maar dat gaat wel via MTNSMS dus ik hoop dat je provider die doorgeeft.

Verwijderd

Topicstarter
PS het is een SM geen SMS want de service stuur jij niet mee.
Gevat hoor :)
Op dinsdag 23 oktober 2001 16:48 schreef MOL het volgende:
Hmm lastig volgens mij was Watchmyserver.com de enige die deze dienst gratis aanbood. Wel zijn er meerdere die een waarschuwing via email doen. Met behulp van email -> SMS zou je dat wat kunnen regelen. Of natuurlijk zelf een scriptje maken. Heb ik ook, maar dat gaat wel via MTNSMS dus ik hoop dat je provider die doorgeeft.
Ja, dat is wel een optie ja. Met welke aanbieder via de mail heb jij goede ervaringen?

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Ik heb ook watchmyserver en inderdaad krijg ik s'avonds geen statistieken SM meer. Maar wel als mij server plat gaat heb het net effe geprobeerd :) UTP losgetrokken.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 11:49 schreef cool0 het volgende:
Ik heb ook watchmyserver en inderdaad krijg ik s'avonds geen statistieken SM meer. Maar wel als mij server plat gaat heb het net effe geprobeerd :) UTP losgetrokken.
Hmm, da's goed nieuws. Thnx voor de info...
Pagina: 1