Toon posts:

cdrwinkel.com informatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil flink wat cd-tjes inslaan en online kopen.
Cdrwinkel heeft voordelig philips silver premiums te koop en heb daar wel oren naar. Op de site wordt er vermeld dat ze geproduceerd zijn door Taiyo Yuden en hier op het Forum lees ik af en toe dat ze nu door Mitsui worden geproduceerd. Ik wil dit even na checken bij cdrwinkel zelf. Ik krijg met geen mogelijkheid dat telnr. wat op hun site vermeld staat aan de praat :? + 32 89 81 17 75
In Belgie in igg

OF Weet iemand hier het antwoord op mijn vraag?
BVD :)

Verwijderd

verkeerd ingetoets ofzo :+
bij mij neemt er toch zeker iemand op :)
dus probeer nog maar een keer
en dan 0032 gewoon

Verwijderd

Topicstarter
Dank je.. 'k weet niet wat er mis ging, maar heb iemand aan de lijn gekregen :)

[oftopic,maar waar het me wel om ging]

Tot mijn spijt zijn de silver premiums (80min) die zij leveren alleen producties van Mitsui, geen taiyo's meer :'( (nou ja tot mijn spijt.. ik heb geen ervaring met mitsui en hoor nu van die man dat hij ze persoonlijk wat minder vindt, maar dat ie van klanten hoort dat ze het perfect doen) Tybotech waren verder de enige 80 min cdroms die door Taiy yuden werden geleverd, maar die waren er alleen in spindel en slimcases. 74min philipsen waren wel Taiyo's.

Weet iemand een adresje waarvan Silverpremiums (80min) wel worden geproduceerd door Taiyo Yuden? Of toch voor die Mitsui's gaan? Is een beetje het verkeerde Forum denk ik inmiddels :o

[oftopic,maar waar het me wel om ging]

Dank :)