Toon posts:

hou bouw ik een zone in netatalk van Suse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello tweakers

momenteel draai ik suse 7.2 en ik krijg het niet voor elkaar om zone te bouwen in netatalk (appletalk)....
Weet iemand hoe dit gaat??

• G-RaX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-04 17:44

G-RaX

Unofficial TopCat

Heeft niemand hier een antwoord op? Deze vraag is best urgent.

:? ;(

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand hier een antwoord op want dat is best jammer

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
je moet eerst je kernel voor atalk toch compileren?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is allemaal al gebeurd.... ik kan hem ook al vinden... alleen buiten een zone... en volgens mij duurt het daarom zolang bij het aanmelden van die macs...want als ze opstarten duurt het een paar min voordat ze Ready to Go zijn... je ziet dan ook dat ze het netwerk effe scannen waar alles zit... en dat hoop ik met een zone op te lossen

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 14:12 schreef ducky_bird het volgende:
Dat is allemaal al gebeurd.... ik kan hem ook al vinden... alleen buiten een zone... en volgens mij duurt het daarom zolang bij het aanmelden van die macs...want als ze opstarten duurt het een paar min voordat ze Ready to Go zijn... je ziet dan ook dat ze het netwerk effe scannen waar alles zit... en dat hoop ik met een zone op te lossen
hmmzzz, ik heb atalkd ook in de kernel gebakken, maar t is mij nooit gelukt m in de kiezer te laten verschijnen...
dus ik connect op IP, en dan worden de schijven gewoon direct gemount, zonder problemen

Verwijderd

Topicstarter
[off-topic]
dat op naam mounten doe je met AFPD
ik neem aan dat jou command er zo uitziet
rcatalk start of atalkd -f /etc/atalk/atalkd.conf
om een naam erbij te krijgen typ je nu gewoon
AFPD en enter
et voila het zou moeten werken
[/off-topic]

Helaas hebik nog niemand gezien met het antwoord maarja het is kennelijk ook wel een erg specifieke vraag

Het prob is gewoon dat die macs er lang over doen met opstarten want volgens mij gaan ze zich registreren op het netwerk.... en volgens mij kan ik dit veel sneller laten verlopen met behulp van een zone
Pagina: 1