Babyhuys vs Beter Baby

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Het volgende:

Ik heb een site gemaakt (ben nog steeds een beetje bezig) voor Babyhuys Harderwijk (http://www.babyhuys.com) en ik heb daarvoor de achtergrond van Beter Baby (http://www.beter-baby.nl) gebruikt, en met veranderingen bij babyhuys gebruikt. Nou zegt Beter Baby dat die afbeeldingen met beertje enz. gedeponeerd is en dat ik een andere achtergrond moet gebruiken! Mijn vragen:

- Kun je zomaar een plaatje deponeren?
- Je mag toch wel een achtergrond van een website gebruiken?

Ook heeft Beter Baby nogal wat namen van concurrenten in de META-tags staan, ook "babyhuys" What about this? Mag dit zomaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Laatst online: 05-05 20:37
- Ja, plaatjes/ontwerpen kunnen idd gedeponeerd worden.
- Hmm.. nee dus! :)

Tja, over die meta-tags. Daar is al een redelijke discussie over geweest, ik zelf vind het een errug goedkope manier om wat bezoekers aan te trekken. Ja, en of het mag is een vraag, ik denk dat je het zelf ook moet willen doen. Ethisch gezien dan...

Maaruh.. zo'n achtergrondje kan je toch ook zo zelf maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Achtergrondje ga ik morgen maar ff veranderen, is niet zo moeilijk inderdaad, maar rippen is nog makkelijker ;) En met die meta-tags heb ik zoiets van: Als zij het niet weghalen, dan zet ik hun naam ook gewoon in mijn meta-tag!!! Hard tegen hard dus.. Kunnen zij ook niks tegen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Laatst online: 05-05 20:37
Tja, kan.. Zelf zou ik het niet doen..

Beetje bezoekers misleiden vind ik een beetje kansloos.

Als ze de naam van het bedrijf waar jij deze site voor hebt gemaakt er ook in staat, zou ik gewoon contact met ze opnemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2022

De naam Babyhuys lijkt me een handelsmerk, wat dus niet zomaar op iemand site mag verschijnen zonder daar toestemming voor te vragen....

Maarja wie ben ik....