Bij Intertoys: Relisys Dimera 350 c voor 170 piek

Pagina: 1
Acties:

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 22:19
Is het wat:
Afbeeldingslocatie: http://www.tecoimage.com.tw/images/Dimera350C1.jpg
http://www.tecoimage.com.tw/English_Home_Page/Products_Page/prod-DSC-3300.htm

Ik werd op de site van relisys dus doorgewezen naar deze site, vandaar, bij Intertoys zijn er verder ook geen specs te vinden. :)
Ik denk dat dat hem is, op de foto in dat blaadje van Intertoys, jah ik weet het, het is een speelgoedwinkel :P, de fotow is in elk geval hetzelfde.

Maar check de specs. ff en vertel of het wat is voor dat geld.
Jah echt fatsoenlijke foto's kun je er niet mee maken denk ik, maar als webcam is hij zeker wel goed lijkt me, als hij 640*480 doet. En foto's maken zal ook wel lukken. :)

Trouwens, hij zal wel op Windows XP moeten werken, dat weet ik dus niet, ik heb ff gezocht op internet, maar ik kan zowat niks vinden. :(

Bedankt alvast. :9~ ik vind hem best geil voor dat geld, misschien heb ik het verkeerd... Tell me... ;)

/edit ik had hem beter bij gadgets neer kunnen zetten, nou jah...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
koop dan voor iets meer de c20 van agfa, bij alternate, zie bij search voor actual pics..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• eX0duS
Op dinsdag 23 oktober 2001 11:16 schreef psygho het volgende:
koop dan voor iets meer de c20 van agfa, bij alternate, zie bij search voor actual pics..
Ik zal het ff checken, thanx... :)

Verwijderd

Tja voor webcam is ie wel goed, maar ik zou toch ff iets doorsparen voor betere camere met hogere resolutie want voor normale foto's is dit echt te weinig.
Als je deze koopt denk ik namelijk dat je over een jaar toch een betere wilt om ook mooie foto's mee te kunnen maken!
Maar voor alleen als webcam is ie zeker geschikt

• eX0duS
Eej die Agfa CL20 is ook wel cool! Maar is het ook een webcam?

Jah het is ook een webcam zag ik. Er komt nu alleen nog BTW bij enzo... Dan is ie toch wel iets duurder, maar het is wel een mooi ding.

Hmz, 225 gulden kost ie uiteindelijk. Dat is toch ook best een schappelijk prijsje lijkt mee.. :P

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> GT :).
Pagina: 1