Toon posts:

MSI k7t266pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de fan aansluitingen op deze plank,er zitten er drie op,twee werken er prima, maar die ene onderaan bij de pci sloten werkt niet,het lijkt wel of er geen spanning op staat,wie weet de oorzaak en/of oplossing voor dit probleem???

B V D

Freek.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde moederbord als jij, maar ik weet niet waar jij denkt die fan-aansluiting te vinden. Ik heb even in de handleiding gekeken.
De CFAN zit links van je DIMM-slots en de PSFAN zit daar rechts van. De derde zit rechts op het bord bij de bios en ce VIA VT8233 chipset.
Er zit helemaal niets in de buurt van de PCI-sloten wat ook maar iets met de FAN te maken heeft.

Hopelijk heb ik je kunnen helpen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja die bedoel ik ,die bij de bios.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
die is dan stuk of je fan is stuk check eerst die fan ff in een andere computer dan ligt het aan je mobo snel omruilen voor een k7t 266a pro.

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:18

Sjonny

Fratser

heb hetzelfde board ... ding werkt goed.. alle 3 de fan aansluitingen dus ook.

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 oktober 2001 18:58 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
die is dan stuk of je fan is stuk check eerst die fan ff in een andere computer dan ligt het aan je mobo snel omruilen voor een k7t 266a pro.
De fan is ok , heb hem op een andere aansluiting geprobeerd,maar eeehh als dat omruilen zou lukken,een geluk bij een ongeluk nietwaar...
Pagina: 1