weet iemand of er dan al is, ik wil hem namelijk
opdiezelfde dag wil ik ook een KG7-RAID (die is toch ook wel verkrijgbaar dan?)
Dat ding (XP) is er toch nu al 
De vraag is meer of ze hem _nog_ hebben, maar daar kan niemand antwoord op geven (moet je maar 3 dagen lang gaan
).
De vraag is meer of ze hem _nog_ hebben, maar daar kan niemand antwoord op geven (moet je maar 3 dagen lang gaan
Uhm, de KG7(-RAID) is toch al gewoon verkrijgbaar? Bedoel je niet dat Via KT266A bordje? (KR of zo)
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Gewoon op vrijdag 2 uur voor de opening al voor de deur gaan liggen en dan met de opening naar binnen stormen. Suc6 gegarandeerdOp dinsdag 23 oktober 2001 09:16 schreef Jake het volgende:
Dat ding (XP) is er toch nu al
De vraag is meer of ze hem _nog_ hebben, maar daar kan niemand antwoord op geven (moet je maar 3 dagen lang gaan).
weet niet, ik heb net abit.nl afgespeurt! maar welke is beter dan? deze kg7-raid specs:
-support AMD athlon/Duron 700Mhz ~ 1.33Ghz or future socket A cpu based on 200/266Mhz FSB (dus ook voor de XP)
-Chipset: AMD761/VIA686b
-Memory Four 184-pin DIMM sockets support up to 4gb PC1600/2100 DDR SDRAM module
-bios: Softmenu III
-functions: 4 channels of BM IDE ports supporting up to 8 Ultra DMA 33/66/100 RAID 0/10+1
-High point HTP370 IDE controller
dit ziet er toch niet slecht ik heb nog geen benches bekeken, ga ik zo wel doen.
-support AMD athlon/Duron 700Mhz ~ 1.33Ghz or future socket A cpu based on 200/266Mhz FSB (dus ook voor de XP)
-Chipset: AMD761/VIA686b
-Memory Four 184-pin DIMM sockets support up to 4gb PC1600/2100 DDR SDRAM module
-bios: Softmenu III
-functions: 4 channels of BM IDE ports supporting up to 8 Ultra DMA 33/66/100 RAID 0/10+1
-High point HTP370 IDE controller
dit ziet er toch niet slecht ik heb nog geen benches bekeken, ga ik zo wel doen.
kg7 en de athlon xp zijn idd al tekoop.
de kr7 zal iets sneller zijn dan de kg7 omdat die een kt266a sjip heeft en de kg7 een amd 760(of was het 761?).
met een beetje geluk is de kr7 op de hcc tekoop.
de kr7 zal iets sneller zijn dan de kg7 omdat die een kt266a sjip heeft en de kg7 een amd 760(of was het 761?).
met een beetje geluk is de kr7 op de hcc tekoop.
Ik zou geen VIA KT266 (abit KG7) meer aanschaffen. De nieuwe KT266A (KR7) is nog niet uit. Van de VIA KT266A zijn er al een aantal uit: Gigabyte, Epox, MSI en Jetway
voor zover ik weet.
Zin.
ikzelf zou een MSI nemen, daarna epox, dan gigabyte en als laatte idd jetwayOp dinsdag 23 oktober 2001 10:07 schreef Redheinz het volgende:
Ik zou geen VIA KT266 (abit KG7) meer aanschaffen. De nieuwe KT266A (KR7) is nog niet uit. Van de VIA KT266A zijn er al een aantal uit: Gigabyte, Epox, MSI en Jetwayvoor zover ik weet.
Ik heb zelf een KG7, draait als een lier. Geen crashes !!!!Athlon T-Bird 1400 266 , 256 MB Kingston DDR, Asus V7700 , Audigy EX, Win ME en XP.
Problemen ????? N.S., die hebben pas problemen !!!!!
als de KR7 er niet is, dan ga ik denk toch echt voor die KG7-raid , hij is toch redelijk bij de tijd, en ja er zit een amd760 chipset op (of 761, de 1 voor raid?) DDR, nieuwe athlonxp etc...
kan iemand mobo's opnoemen die ook raid, ddr en de xp ondesteunen? goeie nieuwe die op de Hcc tekoop zijn, ik heb geen tijd om al die fabrikanten af te lopen, zit op me werk!
kan iemand mobo's opnoemen die ook raid, ddr en de xp ondesteunen? goeie nieuwe die op de Hcc tekoop zijn, ik heb geen tijd om al die fabrikanten af te lopen, zit op me werk!
[topic=284021/16/25]
helemaal onderaan...
helemaal onderaan...
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
de abit kg7 heeft geen kt266 sjip! is een amd northbridge en daar is niks mis mee. draai snel en stabielOp dinsdag 23 oktober 2001 10:07 schreef Redheinz het volgende:
Ik zou geen VIA KT266 (abit KG7) meer aanschaffen. De nieuwe KT266A (KR7) is nog niet uit. Van de VIA KT266A zijn er al een aantal uit: Gigabyte, Epox, MSI en Jetwayvoor zover ik weet.
hmz, ik heb effe wat specs sheets bekeken, ik ga voor alle 2, dus als de ene niet is op de HCC doe ik de andere, me hoogste prioriteit ligt bij de epox ding, daarna de abit, heeft de epox ook jumperloos FSB veranderen enzo? zoiets als softmenu van abit?
mbt de abit kr7a, ik heb onlangs met abit gemaild en ik kreeg het volgende terug,...
wordt misschien een krappertje maar zou moeten kunnen dat ie dan op de hcc beurs te verkrijgen is,....hoop ikHet Abit KR7A moederbord komt midden November uit in Nederland.
please reply with former messages included,
Bitte Antworten sie mit vollem Inhalt vorheriger Nachrichten,
Met vriendelijke groet
Mit freundlichen Grüßen
Greetings
Sandra Herrmann
ABIT Sales/Adminstration Europe
www.abit.nl
sandra herman, hmzz klinkt mooiOp dinsdag 23 oktober 2001 17:21 schreef Yoda het volgende:
mbt de abit kr7a, ik heb onlangs met abit gemaild en ik kreeg het volgende terug,...
[..]
wordt misschien een krappertje maar zou moeten kunnen dat ie dan op de hcc beurs te verkrijgen is,....hoop ik
Pagina: 1