Unreal tournament disco

Pagina: 1
Acties:

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-11 14:37
Hee iedereen,

Na een halfjaartje heb ik UT weer eens uit het stof gehaald.
erg leuk, maar toen ik hem installeerde kreeg ik, AUTO-DISCO-MODE
klinkt leuk maar speelt wat minder, echt overal komen kleuren vandaan, paars/geel/groen/rood...

Ik speel met een Viper 2 en S3tc, kep mijn vipertje een beetje overclocked, kan het daar aan liggen?

Kep ook laatste drivers van viper 2, welliswaar getweaked maar kan dat het probleem zijn, laatste patch van UT is er ook overheen...

Ik hoor het wel

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-11 14:37
niemand?? :'( :'(

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik heb het probleem ook gehad met Unreal met mijn voodoo3. Net of je in 1 grote olievlek loopt. Probleem bij mij weas op te lossen met andere drivers.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Klinkt heeeeel erg apart. Ik heb zelf wel eens gehad dat de textures door elkaar werden gegooid... wapens zagen er vaag uit, zwarte vlakken werden Liandri-vlakken, gele vlakken werden Liandri-vlakken, en ja hoor bijna alle andere soorten vlakken ook. Ik heb toen gewoon m'n driver ge-update, UT ge-update, en het hele zootje getweakt, toen zag het er weer gewoon uit...

• Primal
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:34
Dit kan inderdaad een overclock probleem zijn. Indien je je geheugen etc. te ver overclocked kun je zeer vreemde artifacts te zien krijgen, wat erop duid dat je kaart (lees componenten => chips, ic's) (ver) boven zijn maximale prestaties aan het werken zijn. Dit kan op (korte) termijn leiden tot permanente schade aan je kaart (!!).

Let op, ik zeg niet dat het hier aan ligt, maar de symptomen wijzen er wel op. Daarbij geef je aan dat je je kaart overclocked hebt. Dus probeer je kaart eens terug te zetten op zijn normale stand en probeer UT nog eens.

"The fastest code, is the code that is never called."

Verwijderd

Nie zo veel drugs gebruiken ;)

Verwijderd

Tis heel leuk als je stoned bent UT te spelen. Je moet wel oppassen dat je niet doordraait :) of een epi aanval krijgt
Pagina: 1