Viel mij gewoon op!!Op dinsdag 23 oktober 2001 09:14 schreef DeFeCt het volgende:
ja und?
Toen ik nog bij mijn vorige baas werkte en de zon scheen nog in internet land hebben we ooit eens een bedrijfje overgenomen, net.result, hebben toen een onderzoek laten doen naar het gebruik van hun logo, er bleken geloof ik een kleine 350 bedrijven te zijn die een overeenkomstig logo hadden...Op dinsdag 23 oktober 2001 09:15 schreef izzii het volgende:
[..]
Viel mij gewoon op!!
Zo das nog eens wat.Op dinsdag 23 oktober 2001 09:18 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Toen ik nog bij mijn vorige baas werkte en de zon scheen nog in internet land hebben we ooit eens een bedrijfje overgenomen, net.result, hebben toen een onderzoek laten doen naar het gebruik van hun logo, er bleken geloof ik een kleine 350 bedrijven te zijn die een overeenkomstig logo hadden...
Is ook lastig om een logo te hebben dat nergens op lijkt, das gewoon een kunst apart om iets helemaal nieuws te verzinnen.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ach ja, ze zijn misschien door elkaar "geïnspireerd". Het eerste logo stelt een 'd' en een 'a' voor, bij de andere een 'j' en een 'b'.
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
@Op dinsdag 23 oktober 2001 10:12 schreef Reyn_Eaglestorm het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Deed me meteen aan het Sega Dreamcast logo denken.. 
...
Ze hebben waarschijnlijk geen van beiden hun logo en merk geregistreerd en ook al is dat, misschien niet in overlappende sectoren geregistreerd, eigen schuld dus.
|{ brrr }] |
Tja, de varkens waren waarschijnlijk ook het eerst (met hun staarten)
Zoveel verschillende vormen zijn er ook niet op deze wereld in vergelijking met het aantal bedrijven
Pagina: 1