Verwijderd
Goeie vraag. In principe wel lijkt me. Alleen schijnt het te kunnen gebeuren dat als je een buffer import vanuit een ander OS dat je dan idd een paar blokjes verliest. Vaag maar goed.
Ik kan iig wel van verschillende Windowsen buffers bij elkaar gooien.
Ik kan iig wel van verschillende Windowsen buffers bij elkaar gooien.
Als je het zekere voor het onzekere wilt nemen kan je ook flushen d.m.v. email.
Stuur een email aan flush@distributed.net
geen onderwerp, geen tekst...alleen je buff-out.rc5 als attachment toevoegen. Binnen een paar minuten krijg je een meeltje terug met het geflushte aantal blokjes.
Stuur een email aan flush@distributed.net
geen onderwerp, geen tekst...alleen je buff-out.rc5 als attachment toevoegen. Binnen een paar minuten krijg je een meeltje terug met het geflushte aantal blokjes.
Kan gewoon. Alleen als je een blokje gedeeltelijk kraakt op je novell bak, en je daarna de client opstart onder windooz begint ie gewoon opnieuw aan het blokje. Voor de rest kan dit gewoon. (gebruik hier een buff-in voor zowel windooz als solaris bakken zonder problemen)
[removed]
jep da's mogelijk...Op dinsdag 23 oktober 2001 07:04 schreef radial2000 het volgende:
Is het mogelijk om een buffout die van bv een comp die onder novell draait te flushen op een winhooz bak?
ik heb hier zelf een netwerkje met een novel machine...
ik heb alleen een buffer op de novell machine staan, in een shared directory.
Deze dir heb ik een drive letter gegeven op de windows machine. en voldoende rechten voor lezen en schrijven voor de buff-in en -out files.
Deze buffers worden ook door de novel cliënt gebruikt
dus als ik een windows cliënt flush of fetch dan wordt gelijk voor al mijn machines de paketjes aangepast..
bij snelle machines kan het slim zijn om een proxy erbij te nemen, omdat deze met grotere buffers kan werken en als dnet ff alleen pakketjes met maar een paar wu's levert je dus zo zonder blokjes zit
alle windows machines draaien met dezelfde dnetc.ini, op op hun eigen schijf.
deze zou eigenlijk ook op de netwerkschijf kunnen staan, maar dan moet je dnetc.exe met parameters gaan starten en dat is mij teveel werk...
je kunt dan wel weer met wat simpele dingen alle koetjes in één keer uitschakelen... (bijv. als je baas er achter komt)
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Bedankt allemaal er staan nl:
varierend van een pentium 2 tot een quad pentium 3 en van een amd k6-2 350 tot athlon MP waarvan de meeste op novell draaien alleen allemaal zonder inet, waarvan de meesten met gesharde buffer draaien.
Een goeie optie is id. een proxy daar te laten lopen omdat er heel wat blokjes per dag worden verwerkt.
varierend van een pentium 2 tot een quad pentium 3 en van een amd k6-2 350 tot athlon MP waarvan de meeste op novell draaien alleen allemaal zonder inet, waarvan de meesten met gesharde buffer draaien.
Een goeie optie is id. een proxy daar te laten lopen omdat er heel wat blokjes per dag worden verwerkt.
Pagina: 1