Toon posts:

AMD Athlon 1400 overklokken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:? Ik ben nu al sinds een tijdje jullie teksten aan't lezen,maar ik snap er nog niets van.
Telkens als ik m'n cpu hoger laat draaien dan 1533Mhz krijg in windows 2k Server niet meer opgestart |:(, win. 98 daarentegen loopt wel goed.
ZIjn er misschien ergens updates die ik gemist heb.

ps.onder w98 loopt ie stabiel op 1620 Mhz met een temperatuur van 49 stressed.

Verwijderd

Kan zijn dat 2k gewoon wat meer van je cpu vraagt en dattie eerder op zn bek gaat.

Verwijderd

Sterker nog .. dat is meestal zo.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

precies.

Geen inspiratie

Verwijderd

Ik kan m'n CPU in Win2K stabiel draaien op 1000 Mhz. En dat doe ik dus ook.

Op bv. 1064 wil hij Win2K niet eens in. Maar Win98 komt ie wel in. En simpele benches draaien gaat ook nog. Zware benches laten 'm ook in Win98 crashen.

Verwijderd

T'is het tegenovergestelde ( :+ sjit wat een woord..) met NT4, daar kun je meestal makkelijker inkomen.

Verwijderd

mijn dondervogeltje liep onder 2000 al niet veel hoger, onder xp krijg ik 'm helemaal niet van zen plek. Ik denk dat ik binnenkort maar ff 98 gan installen kijken hoe hoog ik 'm krijg >:)

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik kwam in 2000 ook niet zo hoog als in 98.
Maar XP heeft geen problemen, ik heb nog nooit gemerkt dat 98SE en XP PRO voor elkaar onder doen wat dat betreft.
Maar ja, mijn CPU is ook rockstable >:) ontdanks de 40% overklok en al mijn fans op 7 volt.

Geen inspiratie

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 09:51 schreef Hawk666 het volgende:
mijn dondervogeltje liep onder 2000 al niet veel hoger, onder xp krijg ik 'm helemaal niet van zen plek. Ik denk dat ik binnenkort maar ff 98 gan installen kijken hoe hoog ik 'm krijg >:)
xp is gebouwd op de ondegrond van win 2000!!! dus dat zal wel eens kunnen bedenk ik me nou

Verwijderd

Topicstarter
In ieder geval bedankt voor de vele reacties,nu eens kijken hoever we kunnen gaan B-)

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-05 13:01
Gewoon proberen. :) Voltage omhoog enz. Ik heb een Athlon 1,4 @ 1,6 gehad met standaard voltage. Ik binnenkort maar is proberen met hoger voltage. :9
Pagina: 1