Toon posts:

Dvd speler die 90 min cds kan lezen?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Weet een van jullie misschien of er een dvd speler bestaat die in staat is 90 minuten cd's te lezen. Want ik wil namelijk een stand alone divx/dvd-speler bouwen :9, maar dan moet die dvd speler wel 90 min cd's kummen lezen. ik hoop dat een van jullie hier op kan antwoorden.

Greetz Raymongo,

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:11
Op dinsdag 23 oktober 2001 01:42 schreef Raymongo het volgende:
Hallo iedereen,

Weet een van jullie misschien of er een dvd speler bestaat die in staat is 90 minuten cd's te lezen. Want ik wil namelijk een stand alone divx/dvd-speler bouwen :9, maar dan moet die dvd speler wel 90 min cd's kummen lezen. ik hoop dat een van jullie hier op kan antwoorden.

Greetz Raymongo,
standalone DIVX speler gaat je niet zomaar lukken...

hoe wilde je dat doen met al die verschillende codecs?

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Hij bedoelt gewoon een klein putertje die dvds en divxjes afspeelt... (althans dat neem ik aan).

Ik kan je helaas niet verder helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt als een bus wil een micro-atx bakkie in elkaar sleutelen. Is ie ook lekker makkelijk mee te nemen als ik bij een kameraad een filmpie wil kijken. en bij the wee de enige codec die ik gebruik is die van opendivx en dat is naar mijn mening tevens die beste. want probeer jij maar eens een film van 120min met AC3 op een cd te proppen waarbij de kwaliteit beter is dan die je gemiddeld van het net download. Dus een codec is meer dan genoeg.

Greetz Raymongo,

ps hoop dat iemand wel een antwoord heeft op mijn vraag!

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 13:50
My Pioneer 16x DVD IDE does it !

Succes

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Kan je dan niet beter VCD's maken en die op een losse DVD speler afspelen of zeg ik nu hele rare dingen?!?

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:09

Exirion

Gadgetfetisjist

->[OM] :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Hey menno heb jij soms de tray versie. Want die slot versie die ik heb komt niet verder dan 750 mb. daarna begint ie te kraken en te doen. btw is het de 115 of de 116.

Enne vagegast zo raar is het niet wat je zegt. maar ik wil graag betere kwaliteit zien dan mpeg1 en daar is divx zeer geschikt voor + wat ook niet kan is het inbakken van AC3 en dit vind ik persoonlijk nog wel het belangrijkste.

Greetz Raymongo,
Pagina: 1