Gaan je HK posts binnenkort eigenlijk nog van het gemiddelde af of gaat dat allemaal niet meer door? Niet dat me het veel boeit hoeveel posts ik heb maar toch, ben er wel benieuwd naar.
ja, vroeg ik me laatst ook al af 
laatst wel weer een dikke 1200 post erbijgekregen, doordat onno z'n backup weer had gevonden
't zou zonde zijn als al die post nu weer weg zouden zijn
(aan HK post dan)
laatst wel weer een dikke 1200 post erbijgekregen, doordat onno z'n backup weer had gevonden
't zou zonde zijn als al die post nu weer weg zouden zijn
Verwijderd
Waarom moet er nou elke dag een topic over geopend worden? Kijk aub even in de search. Deze vraag komt echt bijna elke dag voorbij.
Sorry, dat wist ik echt niet... ik had niet echt verwacht dat deze vraag vaker gesteld zou zijn. anyway, als het zo is, gooi em dan maar op slot.
Een antwoord erop helaas niet.Op dinsdag 23 oktober 2001 01:27 schreef HlpDsK het volgende:
Deze vraag komt echt bijna elke dag voorbij.
Verwijderd
Ja en? Dat ligt niet aan ons. Er nieuwe topics over blijven openen heeft geen nuttig effect. We wachten. Da's alles.Op dinsdag 23 oktober 2001 01:48 schreef Onno het volgende:
[..]
Een antwoord erop helaas niet.
En ook jij weet best waarom dat zo is.Op dinsdag 23 oktober 2001 01:48 schreef Onno het volgende:
[..]
Een antwoord erop helaas niet.
Gisteravond/vanochtend was er nog zo'n topic.
[topic=298265/1/100]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()