[Outlook XP/2k] Spellingscontrole: hoofdletters bij woorden

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38238

Topicstarter
heel naar,

als ik mijn e-mail wil verzenden (ik heb de spellingscontrole aan staan) dan controleert hij het goed alleen staan alle woorden met hoofdletter geschreven, dus tiuk wordt: Tuk. dit terwijl er geen zin begon of was afgelopen.

ik heb alles nageplozen, ook het forum!!!
office opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat.

weet iemand hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26327

En als je autocorrectie uitzet? Heb je soms de spellingscontrôle op Duits staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-06-2023
100% de autocorrectie uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32519

Ik heb ook Office XP :). Maar die niewe Outlook versies daar heb je niets aan, hou gewoon de oude Outlook die al standaart bij je Windows zat (in mijn geval 6.0), email is email dus waarom upgraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38238

Topicstarter
nee werkt niet

weet iemand anders wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26327

Kun je niet in Word je mail tikken, spelling checken en dan verzenden? (Dus in Word zelf, niet via Outlook!)
Op dinsdag 23 oktober 2001 06:40 schreef Qul het volgende:
Ik heb ook Office XP :). Maar die niewe Outlook versies daar heb je niets aan, hou gewoon de oude Outlook die al standaart bij je Windows zat (in mijn geval 6.0), email is email dus waarom upgraden ?
Je bedoelt dat Outlook Express. Dat is iets heel anders dan Outlook van MS Office XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOP
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik heb het probleem ook alleen dan met outlook 2000

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

heb je dit al geprobeerd:
In Outlook:
Tools --> Options --> tabblad "Mail Format" --> bovenste 2 opties afzetten zodat je Word niet meer gebruikt voor het opmaken van de tekst. (Word is daarvoor overbodig)

Ik weet echter niet of je dan nog kunt spelchecken!

[ Voor 6% gewijzigd door Neobahamuth op 23-05-2003 18:22 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Hoewel een beetje laat, toch even de topictitel verduidelijkt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOP
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik heb het geprobeerd maar helaas was dit niet de oplossing voor het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 17:53

DeMoN

Pastafari

Sorry voor de kick :)

Maar ik kan echt nergens vinden hoe dit op te lossen.

Misschien dat er iemand een oplossing weet? Ik heb het probleem hier op mijn werk ook.. zou er zo 123 geen logische verklaring voor kunnen verzinnen. :(

Het is dus gekomen nadat Office 2000 Premium geinstalleerd is geweest waarna er winword.exe errors kwamen. Dit was niet meer op te lossen dus heb ik er ALLEEN Word XP op gezet zodat Word vervangen werd.

Dit heeft nu als gevolg gehad dat als je gaat spellingchecken in Outlook 2000 bij een e-mail bericht dat je net hebt getikt, hij als suggestie het corrigerende woord voorstelt maar dan MET een hoofdletter! Erg vreemd want dan heb je midden in je zin een goed woord staan, alleen dan wel met hoofdletter :P :?

[ Voor 53% gewijzigd door DeMoN op 09-10-2003 10:33 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 17:53

DeMoN

Pastafari

Man, ik kan er echt niks over vinden..

Echt niemand die hier de oplossing voor heeft? Ik kan zeg maar veel mensen met hetzelfde probleem vinden maar niet met de oplossing :(

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103983

je moet minimum sp2 van office XP of 2000 installeren. Dan zou het probleem opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 22:17

mbooij

De Mosselman

Sorry voor de kick van 3 kwart jaar, maar ik wou graag de uiteindelijke oplossing posten. Het probleem komt uit de spellingscontrole en niet de autocorrectie. Deze heeft een verkeerde lijst met suggesties (toch?). Dit is op te lossen door in de lijst met talen (nederland, duits enz.) even een andere taal te kiezen, te te passen en opnieuw nederlands kiezen. Bij mij was dit probleem hiermee opgelost.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Pagina: 1