Alle Iiyama's PRO 451 & 453 terug naar fabriek ?

Pagina: 1
Acties:

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 12:09
Hoi,

Ja waarom kan dit niet, alle Iiyama's PRO 451 & 453 terug naar fabriek, zoals ze dit b.v. bij auto's doen?
Het zou hun naam en reputatie eindelijk eens eer aan doen :(

Moris

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 09:42

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

Omdat ze daarvoor officieel zouden moeten erkennen dat het om een fabricagefout gaat en niet om geïsoleerde gevallen. Bij Iiyama denken ze blijkbaar dat het meer schade brengt van de problemen te erkennen dan om ze te verzwijgen. Vandaar.

Zo zijn er nog veel bekende voorbeelden hoor: kijk maar naar de tabak-industrie. Gelukkig zijn er ook bedrijven die in het tegenovergestelde geloven: Janssen farmaceuticals (ik hoop dat ik dat goed schrijf ;)) bijvoorbeeld. Zij roepen AL hun medicamenten op hun kosten terug van zodra er ook maar een gerucht is van een probleem. Zo hopen zij het vertrouwen van de consument te behouden.

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op dinsdag 23 oktober 2001 10:04 schreef apa het volgende:
Omdat ze daarvoor officieel zouden moeten erkennen dat het om een fabricagefout gaat en niet om geïsoleerde gevallen. Bij Iiyama denken ze blijkbaar dat het meer schade brengt van de problemen te erkennen dan om ze te verzwijgen. Vandaar.

Zo zijn er nog veel bekende voorbeelden hoor: kijk maar naar de tabak-industrie. Gelukkig zijn er ook bedrijven die in het tegenovergestelde geloven: Janssen farmaceuticals (ik hoop dat ik dat goed schrijf ;)) bijvoorbeeld. Zij roepen AL hun medicamenten op hun kosten terug van zodra er ook maar een gerucht is van een probleem. Zo hopen zij het vertrouwen van de consument te behouden.
janssen?
ja dat staat goed
maar tis met "ph" ipv een "f" ;)

maar compraq laat de voedingen allemaal wel terug gaan

dus dat zou betekenen dat compraq een betere servies heeft dan Iiyama heeft :?

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
compaq heeft ook een betere service, maar dat mag ook wel want ze zijn een stuk duurder. (alleen service bij bedrijfs-hardware, voor particulieren zijn ze k*t, dan mag je weer een week wachten voordat ze je beeldscherm komen ophalen)

|Specs|

Verwijderd

Van mijn 453 moeten ze afblijven :)
Niks mis mee !

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 12:09
Op dinsdag 23 oktober 2001 18:36 schreef DefCon13 het volgende:
Van mijn 453 moeten ze afblijven :)
Niks mis mee !
Hoi,

Heb jij dan geen last van trillende letters en het knipperen van de hoeken?
Met welke resolutie en freqentie draai jij?
Dit is mijn tweede model, raar dat het bij jou blijkbaar bij het éérste scherm goed gaat.
Ja, er moet toch iemand geluk hebben!

Moris

Verwijderd

Nou, mijn VMP 451 A902MT had het ook, het typische 451 probleem (trillen e.d.).
Toen iiyama gebeld, is toen opgehaald, gerepareerd, en doet het weer perfect :).
Pagina: 1