Toon posts:

@home van 17:00 tot 23:00

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

ik ben al een jaar klant bij @home, en na veel perioden van problemen, dacht ik dat alles eindelijk in orde was. Wat is nu het geval: tot 17:00 loopt internet als een tiet. Dan valt ie helemaal weg. (kom er niet in bij Multi player games, laden webpages duurt superlang). Om 23:00 is ie er opeens weer, en is alles weer normaal.
Ik snap dat vanaf 17:00 de drukte op het net toeneemt, maar het verschil met de andere tijden en m'n ervaringen met @home vind ik dit erg opmerkelijk.

Iemand een verklaring, nee beter nog: een oplossing.

Zit trouwens in Maastricht, met @home.

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Waarschijnlijk zitten bij jou in de wijk meerdere mensen met @home die om 5 uur beginnen, je deelt de lijn met meerdere mensen in de buurt. Dit is tot aan de versterker die in je wijk staat. als daar in een keer een heleboel abbonees bij zijn gekomen kan het voorkomen dat je snelheid inzakt. Dit is het nadeel van een gedeelde internetverbinding.

sterkte

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 23:19 schreef kroot het volgende:
Tweakers,

ik ben al een jaar klant bij @home, en na veel perioden van problemen, dacht ik dat alles eindelijk in orde was. Wat is nu het geval: tot 17:00 loopt internet als een tiet. Dan valt ie helemaal weg. (kom er niet in bij Multi player games, laden webpages duurt superlang). Om 23:00 is ie er opeens weer, en is alles weer normaal.
Ik snap dat vanaf 17:00 de drukte op het net toeneemt, maar het verschil met de andere tijden en m'n ervaringen met @home vind ik dit erg opmerkelijk.

Iemand een verklaring, nee beter nog: een oplossing.

Zit trouwens in Maastricht, met @home.
Misschien moet je er over nadenken om mxstream te nemen :9~

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Op dinsdag 23 oktober 2001 18:38 schreef pentium het volgende:

[..]

Misschien moet je er over nadenken om mxstream te nemen :9~
nouja, die :9~ is ook wat overdreven, mxstream is ook niet altijd zo oke...

Maar als je echt zoveel last hebt van andere gebruikers, kan je miss toch wel het beste overstappen op mxstream ofzo...

miss is TWEAKDSL wel wat voor jou :)

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 18:42 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

nouja, die :9~ is ook wat overdreven, mxstream is ook niet altijd zo oke...

Maar als je echt zoveel last hebt van andere gebruikers, kan je miss toch wel het beste overstappen op mxstream ofzo...

miss is TWEAKDSL wel wat voor jou :)
beter dan @home in sommige gevallen (de zijne dus)
Maar bij mijn oom is het ook steeds minder aalderinkshoek almelo max 10kb/s.
Bij mij mxstream schelfhorst almelo altijd 50kb/s.

Verwijderd

Loopt momenteel al een soortgelijk topic, graag hier verder :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.