[CM] Laat modden beginnen [Take2] pics 102kb

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 15:34

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
Wel hier gaat ie dan,

Ik ben stukje verder gekomen, meeste dingen zitten erop zoals Baybus met volt metertje (met backlight *D) naast voltmetertje zit een knop om tussen de regelingen schakelen, LCD heeft zijn plaats gevonden maar helaas is de LCD dood ;(
Dual PSU is ook in oorde twee 350W PSU's zijn intern met elkaar doorverbonden, zowel als 220 en zwakstroom voor schakelen van de 2e PSU

Frame van radiator is ook voorelkaar, zoals de gaten van fans, ik heb vandaag 2 kleine LCD'tjes binnen van conrad (ook met backlight) om temperatuur in de kast en water in de gaten houden, waarschijnlijk komt er ook een knopje om verschillende plaatsen kunnen kijken in de case met sensortjes voor beide LCD'tjes.

Volgende stap is pomp en leidingen etc.

Hier kan je alle foto's zien van het progress (+/- 250kb thumbnails)

En hier alvast een voorproefje ;)
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/kartal/images/16.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/kartal/images/14.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/kartal/images/15.jpg

Alle suggesties, flames, compliements zijn welkom :)

• []InTeR[]
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Ziet er goed uit.....

Ik wil ook weer verder met mijn bak :)

Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
nice :D

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:17

Tubby

or not to be

Die radiator zal wel heel errug koel zijn :), de voedingen zitten ook op een interessante plek.

Ziet er verder goed uit.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:39

The Legend

*Plop*

De kast oogt wat leeg (8>

;)

Dat displaytje is wel gaaf 8-)

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

ik vind de kast niet zo mooi, maar toch strak gedaan!

Verwijderd

op je site vond ik dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://spawn1973.tripod.com/images/onbwerkt.jpg

het heet onbewerkt.jpg dus ik ga er maar even van uit dat je 'm zo hebt gekocht. nou wil het dat ik op dit moment bezig ben om mijn iwin q500a (zelfde merk, ander type) aan het modden ben. alleen jouw hdd rekje (wat je er trouwens uit hebt gesloopt) is voor 3 hdd's en die van mij voor 6. alleen wil ik er ook een voor 3 ivb met het plaatsen van een 12cm fan. vandaar dat mijn vraag is, doe je nog wat met dat rekje? ik zou 'm namelijk wel willen hebben (kopen).

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

woow suck da AIR :D :D

btw zeer netjes gedaan

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• SenZatioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02-2025

SenZatioN

Improvise...

Wanneer stijgt die toren van je op? ;)
FF serieus, lekker gedaan hoor!

My software never has bugs, it just develops random features...

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

wow suck me :P

iStockphoto

Verwijderd

je voedingen en radfans blazen allemaal naar buiten neem ik aan, is een 12 cm fan als intake dan niet wat weinig?

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
Nee het is nog niet helemaal klaar, als je in mij sig kijk (link) daar komen nog 2 120mm fans en 4 80mm fans ;)

Ik hou van F16 geluid in mijn PC ;)

EDIT:
Hawk wat daar staat klopt niet helemaal, die rekje van de hardeschijven was all in tweeen gezaagd het was alleen een plaatje om mijn PSU's te bevestigen maar ik heb het toch anders gedaan.

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:10
Waar dacht jij die warme lucht van de psu te laten...
straks smelt je front-cover nog....

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 13:24 schreef Reptile-X het volgende:
Nee het is nog niet helemaal klaar, als je in mij sig kijk (link) daar komen nog 2 120mm fans en 4 80mm fans ;)

EDIT:
Hawk wat daar staat klopt niet helemaal, die rekje van de hardeschijven was all in tweeen gezaagd het was alleen een plaatje om mijn PSU's te bevestigen maar ik heb het toch anders gedaan.
ok laat dan maar, dan zag ik het verkeerd

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:32 schreef Fauna het volgende:
Waar dacht jij die warme lucht van de psu te laten...
straks smelt je front-cover nog....
Hahaha, zo warm worden die dingen ook niet man.

Hawk voor de zekerheid kan je kijken in die andere foto's daar zie je dat het alleen een plaatje is.

• raptile
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

hoe heb je die koelvin voorin voor elkaar gekregen :?
(waar heb je dat vandaan die buis of wat het ook is)

Spelfouten voorbehouden.

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 09:31

Adonias

Oe! Buttons :9

Op dinsdag 23 oktober 2001 13:24 schreef Reptile-X het volgende:

EDIT:
Dus je gaat waterkoeling en een F16 erin zetten? Waarom :?

• raptile

raptile

om een hovercraft te nabootsen :) het pc moet natuurlijk wel boven het wateroppervlak blijven heh en niet eronder? :P

Spelfouten voorbehouden.

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
Raptile,

Boedel je die doorzichtige lexaan buisje over CCFL's om ze te beschermen?
Als het zo is die heb ik van mijn werk vandaan, die hadden we over, ik heb 70cm van meegenomen zodat ik niet mijn CCFL's stuk maakt als iets op valt of wat dan ook, trouwens die op de foto's zitten zijn 9mm binnen diameter, ik vond vandaag 5mm binnen diameter het was net genoeg voor 2 CCFL's dus ik denk dat ik die smallere buisjes gebruik.

• raptile

raptile

Op woensdag 24 oktober 2001 00:35 schreef Reptile-X het volgende:
Raptile,

Boedel je die doorzichtige lexaan buisje over CCFL's om ze te beschermen?
Als het zo is die heb ik van mijn werk vandaan, die hadden we over, ik heb 70cm van meegenomen zodat ik niet mijn CCFL's stuk maakt als iets op valt of wat dan ook, trouwens die op de foto's zitten zijn 9mm binnen diameter, ik vond vandaag 5mm binnen diameter het was net genoeg voor 2 CCFL's dus ik denk dat ik die smallere buisjes gebruik.
nou ik zie voorin je kast .. waar eerst gewoon dat MYcom rooster zat ( :) ) een stuk plastic met daaraan een coolfan ofzo.

hoe heb je dat voorelkaar gekregen?

t'ziet er erg gaaf uit.

Spelfouten voorbehouden.

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
Oh sorry ik begreep het verkeerd,

Ik heb eerst een gat gemaakt met een rondgatzaagboor van 110(gatenzaag noemen ze het ook wel) daarna een rubber randje ingezet, het is zoiets als een raam rubber van een auto maar dan zonder geleuf voor raam zijde, en toen heb ik een fan grill van 120mm gemold (ringen om vast te zetten geknipt) en die in de rubber geplaatst met een beetje kracht zodat het lijkt als of het uit rubber komt, tussen de case front waar die gat zit heb ik een hostalit pijp deksel van 125 mm geplaatst zodat blaas lucht van PSU's niet weer ingezogen worden door 120mm fan.
Uitteraad heb ik een gat in die hostalit deksel gemaakt, maar je ziet die hostalit pijp niet op die foto's, altans het zit well tussen in die foto bovenaan hier, maar je ziet het niet.

Trouwens het ziet er well goed uit nu maar het is niet helemaal zoals ik het will hebben ik moet het nog afwerken.

Daar komt nog een plaatje onderaan om de lucht van PSU fans naar achteren te blazen, en nog een plaatje net boven de PSU's en de deksel om te zorgen dat lucht niet naar boven gaat, die twee plaatjes zal je ook niet zien, maar ze zullen zeker effectief zijn om warme lucht van PSU's niet naar binnen te trekken.

Zo, dat was een lange verhaal zeg...

Verwijderd

Waar laat je je CD-ROM e.d.?

• raptile

raptile

heel netjes iig! :)

Spelfouten voorbehouden.

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Topicstarter
Op woensdag 24 oktober 2001 03:57 schreef HlpDsK het volgende:
Waar laat je je CD-ROM e.d.?
Gewoon waar het hoort, dan heb ik nog steeds ruimte van 15cm tussen de Cd-rom spelers en de radiator
Pagina: 1