Toon posts:

TV-out hoe lang kan de kabel zijn??

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zelf ben ik niet van plan om mijn videokaart te vevangen. maar toch wil ik graag mijn divx-jes kijken op de TV. Nu heeft mijn vader nog een ibm 686 staan. Ik ben van plan om daar dan maar een goedkoop kaartje met video out in te doen.

Probleem: Computer staat alleen twee verdiepingen lager dan de TV, gaat dat problemen geven met het signaal.

iemand nog advies voor een kaartje, echt alleen om divx'jes te kijken.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:54
kan op zich best lang zijn. ik heb een kabel van een meter of 8 ofzo... meer dan 10 meter wordt toch wel een beetje krapjes

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 09:35
Heb er thuis 12 meter (wel dikke) cinch kabel tss. zitten.

Worx like a charm.

This space intentionally left blank.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
trekt die ibm divx'en wel?

Verwijderd

Ik heb het hier draaien op 10 meter UTP... :) en nog werken ook... SVHS..

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Ibm moet dat toch wel trekken komt overeen met P133 ofzo. Daar moet je toch wel div'jes op kunnen draaien. Heeft alleen maar 16 mb HEHE :'(

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:00

Damian

Insane Obtrusion

Hier heb ik 10 meter S-video liggen, werkt ook perfect...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• 0rbit
  • Laatst online: 19-08 14:14
Coax werkt ook wel

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Wanneer je geen zin hebt in lange kabels, kan ik je van harte een Marmitec GigaHz setje aanbevelen. Omdat ik een huis heb waar iedere kabel rond alle deurposten geleid zou moeten geleid worden wegens gebrek aan drempels, en mijn vrouw om een-of-andere vreemde reden geen dikke kabelgoot door de gang en woonkamer wil hebben B-) heb ik ook maar zo'n setje aangeschaft, en het is helemaal goud!

Videotje loeren? Geen probleem! MP3's in de huiskamer? HOPPA! Op feestjes sleepte ik mengpaneel + toebehoren naar de woonkamer, nu prik ik de marmitec er even in. Zelfs foto's van de digitale camera lopen op de tv.... 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Werkt dat met een signaal ofzo!!
je moet er even wat meer over vertellen. Ken het prodict niet!!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

18 meter, zonder versterker! wel voor digitale tv geschikt, dus iets duurder

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 23 oktober 2001 09:56 schreef Tolner het volgende:
Ibm moet dat toch wel trekken komt overeen met P133 ofzo. Daar moet je toch wel div'jes op kunnen draaien. Heeft alleen maar 16 mb HEHE :'(
heb je het al geprobeerd??

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 oktober 2001 11:05 schreef rick_h het volgende:

[..]

heb je het al geprobeerd??
Nee nog niet!! Maar wat denk jij dan?!?

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

20 Meter compositie (geel - rood - wit) werkt goed. Gewoon een hele dikke kabel kopen en gouden pluggen etc. Ok.. kost je wel f 70,- maar werkt prima.

Die kabel gebruik ik voor signaal sateliet-decoder naar beamer. Ik weet niet hoe sterk het signaal van zo'n decoder is vergeleken met een computerkaart...

• Palomar
  • Niet online
Op dinsdag 23 oktober 2001 11:18 schreef Tolner het volgende:

[..]

Nee nog niet maar!! Maar wat denk jij dan?!?
ik denk dat ie het helemaal niet trekt (hoge kwaliteit divx'jes).. ik kan me nog vaag herinneren dat mn p233mmx dr al moeite mee had.. en die is stukken sneller dan een ibm p133..

ik wil niet dwarszitten ofzo hoor ;) maar ik wil je een teleurstelling voorkomen als je kabels e.d. allemaal hebt gekocht/aangelegd en blijkt dat je pc het niet trekt..

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 oktober 2001 11:28 schreef rick_h het volgende:

[..]

ik denk dat ie het helemaal niet trekt (hoge kwaliteit divx'jes).. ik kan me nog vaag herinneren dat mn p233mmx dr al moeite mee had.. en die is stukken sneller dan een ibm p133..

ik wil niet dwarszitten ofzo hoor ;) maar ik wil je een teleurstelling voorkomen als je kabels e.d. allemaal hebt gekocht/aangelegd en blijkt dat je pc het niet trekt..
Ja precies, ik was het wel eerst gaan testen hoor. Moet maar wat anders verzinnen!!

• DipStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 11:42

DipStick

HHmmm, nice ;)

jep, een p133 heeft er echt veels te veel moeite mee
Wij hebben thuis allemaal dan onze eigen pc (thank GoT :D, ik moet er niet aan denken dat me ma op mijn pc moet gaan zitten kutten ;) ) maar goed, we zaten toen benee aan de keuken tafel en wilden wel ff een filmpje kijken. Me ma's pc stond daar (was toendertijd een p133), dus ik daar een divx in douwen, en draaien. Niet eens een hoge kwali ofzo, maar toch al extreem schokkend beeld en op een gegeven moment zelfs een BSOD. En er draaide niet eens wat op de achtergrond ofzo (ik denk ik vermeld het er ff bij)
Dus ik denk dat je beter toch een wat beter presterende pc kan pakken.

Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk
Vroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van.

• EvolutionX
  • Laatst online: 21-08 08:08
ik heb hier bij elkaar bijna 20 meter gewone composiet van boven naar beneden zonder problemen 8-)
M'n audio stoort overigens wel een beetje...

.

• sharkzor
  • Laatst online: 19-08 14:18
aanbevolen voor divx is een 450-500mhz processor.
ik had vroeger een cell 466 die op 466 met sommige divx'en niet helemaal vlekkeloos liepen. pas op 525 liep het perfect.

Verwijderd

Heb een standaard audio kabel van 10 meter (zo'n rood/wit pluggen geval) gekocht voor 2 tientjes,
kabel losgepeuterd, koppelstukkie er tussen, en kijk echt naar perfect beeld...

Nee ik ben niet gauw tevreden...
Pagina: 1