Toon posts:

Accounts voor RC5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de computer van mijn broertje ook meteen geïnfecteerd met de koe, maar nou zei hij van 'als mijn computer nou die sleutel vindt, dan krijg ik die 1000 dollar wel he'. Ik heb nu wel een apart mailadres ingesteld, maar nu komt hij niet bij mijn stats :'(
Wat zouden jullie in dit geval doen? Je eigen mailadres of die van je broertje instellen?

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Op maandag 22 oktober 2001 22:49 schreef Spaceknarf het volgende:
Ik heb de computer van mijn broertje ook meteen geïnfecteerd met de koe, maar nou zei hij van 'als mijn computer nou die sleutel vindt, dan krijg ik die 1000 dollar wel he'. Ik heb nu wel een apart mailadres ingesteld, maar nu komt hij niet bij mijn stats :'(
Wat zouden jullie in dit geval doen? Je eigen mailadres of die van je broertje instellen?
Eerlijk zullen we alles delen :D

Verwijderd

je eigen email natuurlijk, broertje kan je altijd nog wel wat geven (f5,- ofzo >:) )

Verwijderd

Topicstarter
Ahaaa
Maar aan de andere kant is het natuurlijk ook wel interessant om te zien wat zijn bak doet. Houdt de client zelf ook stats bij?

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Op maandag 22 oktober 2001 22:56 schreef Spaceknarf het volgende:
Ahaaa
Maar aan de andere kant is het natuurlijk ook wel interessant om te zien wat zijn bak doet. Houdt de client zelf ook stats bij?
Hiervoor zou je dus ook een proxy op jouw bak kunnen installeren waar je alle clients/PC's naar toe laat flushen om te zien welke PC hoeveel doet. Zo kan je ook makelijk de gehele kudde op sparen zetten door dat in te stellen op de proxy.

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Info over een proxy vind je hier:
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=60

En over de bijbehorende stats hier:
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=61

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Pagina: 1