Anders dit topic moven naar [LA] dan leest ie het daar nog wel... ofzo?
Edit1:
Ja, dit topic was heeel ff in het crew forum voor overleg
Probleem is dus dat Serious Devil bij z'n webicon iets had ingesteld van http://con.con/ ofzoiets... gevolg was dat een aantal computers crashte...
(zie ook: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/296860/1).
We hebben je, Serious Devil, wel een mailtje gestuurd... maar blijkbaar was deze nog niet echt helemaal helder. Net stond dat icon, althans de link, naar /con/con er weer
Wederom is je icon weggehaald, mijn verzoek is dit zo te laten.
Zoals je in je mailtje wellicht hebt kunnen lezen
heb je hiervoor een officiele waarschuwing gekregen.
Verwijderd
Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
Verwijderd
Maar dat geld toch alleen voor *nix systemen dan?Op dinsdag 23 oktober 2001 07:43 schreef Enigma69 het volgende:
Ik weet niet precies wat dat /con/con inhoud, maar volgens mij is het in de zelfde strekking als /lpt/lpt of zoiets, dus gegevens kopieren van en naar de zelfde poort..... somebody correct me if I am wrong please.
Niet alleen Win9x natuurlijk, maar alle windowsen[quote]
Op dinsdag 23 oktober 2001 07:48 schreef Flipmo2K het volgende:
Nou, typ jij dan maar eens in Windows 95 of 98 bij Start -> Uitvoeren het volgende in (zonder de aanhalingstekens): "c:\con\con", dan blijft je pc gegarandeerd hangen
[/quote]
Dat is alleen als je de goede patches nog niet hebt geinstalleerd volgens mij. (In WinMe doet ie het niet meer dacht ik.)
Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
de NT (dus ook 2k en XP) serie heeft het nietOp dinsdag 23 oktober 2001 07:48 schreef Enigma69 het volgende:
Win9x voldoet ook aan de posix standaard als ik het goed heb.
edit:
Niet alleen Win9x natuurlijk, maar alle windowsen
[..]
Dat is alleen als je de goede patches nog niet hebt geinstalleerd volgens mij. (In WinMe doet ie het niet meer dacht ik.)
en con was een dos device, wat er in windows nog in zit, en dat dus ik geloof in een loop gaat waardoor je peeceetje crasht
[search=con\\con]
Probleem is dat windows niet helemaal snapt dat C:\CON\CON geen directory is maar een device en gaat dus op z'n bek als ie de file con in de dir con zoekt. (oid.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Grote kans dat na die fix c:\con\con\con\ nog wel werkt
Verwijderd
1
| notepad con/con |
Als je Win9x hebt dan krijg je een blauw scherm.
Een test die ik vroeger in installatie-scripts gebruikte om te kijken of een directory op een fysieke harddisk of een Novell-mount stond was te kijken of drive:\directory\NUL bestond. Ja : echte schijf, zo nee : netwerk. Had ik natuurlijk ook met LPT1, COM1, CON, AUX, PRN enz. kunnen doen.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
WTF? Je maakt zelf een onwijs domme spelfout en maakt ons dan vervolgens uit voor prutsers? Die lekkerStelletjes prutsers bij tweakers
Bericht hierboven
copy con config.sys
copy con autoexec.bat
heerlijk als je geen editor had enzo
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
achja, iedereen zn meug heOp dinsdag 23 oktober 2001 15:48 schreef Kees het volgende:
goede oude tijd
copy con config.sys
copy con autoexec.bat
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
paar dagen geleden op school nog gemaakt!Op dinsdag 23 oktober 2001 15:48 schreef Kees het volgende:
goede oude tijd
copy con config.sys
copy con autoexec.bat
1
2
3
4
| copy con bla.bat con/con [F6] [Enter] |
en die in opstarten zetten
nee ik ben niet zo een l4m3r die dat doet
Verwijderd
Laten we het maar niet over jou bekendheid hebben.Op dinsdag 23 oktober 2001 11:43 schreef Kev0867 het volgende:
je dacht zeker dat je alleen maar bekender van zou worden..ja negatief nu![]()
Dit raakt offtopic en wordt nu niet zo aardig.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()