Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.
Hoe dan?
Dat domme gezeur heeft niemand wat aan... Da's alleen forumvulling (of hoe je dat noemt)
Ik kan wel op die lift komen, maar als ik de buttons bedien gebeurt er nix...
Ik slapen. Als iemand nog wel een serieuze tip heeft mag hij/zij die wel sturen naar shadowpost@hotmail.com Alvast bedankt!
Dat domme gezeur heeft niemand wat aan... Da's alleen forumvulling (of hoe je dat noemt)
Ik kan wel op die lift komen, maar als ik de buttons bedien gebeurt er nix...
Ik slapen. Als iemand nog wel een serieuze tip heeft mag hij/zij die wel sturen naar shadowpost@hotmail.com Alvast bedankt!
Jah, deze is leuk 
Je moet wel iets opblazen geloof ik zonder dat je zelf geraakt wordt, maar mijn geheugen laat me nog wel eens in de steek
Je moet wel iets opblazen geloof ik zonder dat je zelf geraakt wordt, maar mijn geheugen laat me nog wel eens in de steek
Een pessimist is een realistische optimist
Het is al erg lang geleden, maar er is ergens een lift (niet degene die je nu ziet) waar een kist op staat en een laserstraal op gericht is. Die lift gaat dan een metertje ofzo omhoog waar je bij een paneel uitkomt (geloof ik).
Daar moest je iets doen, wat weet ik niet meer precies. Iig ontploft de hele zooi als je iets verkeerd doet, dus dat heb je snel genoeg in de gaten
Daar moest je iets doen, wat weet ik niet meer precies. Iig ontploft de hele zooi als je iets verkeerd doet, dus dat heb je snel genoeg in de gaten
Klopt ja! Er is inderdaad een andere lift. DAAR STA IK NU OP!! Ik zal het nog 1 keer uitleggen: IK KAN WEL OP DE LIFT KOMEN, MAAR DEZE NIET BEDIENEN!!!!
Heeft iemand wel een idee? Het zijn tot nu toe allemaal goed bedoelde adviezen, maar ik schiet er nix mee op...
Heeft iemand wel een idee? Het zijn tot nu toe allemaal goed bedoelde adviezen, maar ik schiet er nix mee op...
Als eens geprobeer de zooi op te blazen? (behalve jezelf
)
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
nee mensen, nix opblazen, nix kisten springen, gewoon een DUK-JUMP (springen en in de lucht je benen intrekken, neem wel ff een aanloopje, springt verder, succes......
en van die knop weet ik ook, die doet het (soms) niet, ff quicksaven op die lift waarvan je springt en opnieuw proberen,
Hieronder ligt de: VLIEGENSCHIETER!!
btw, een heeeeel vet truukje, als je met die vliegenschieter (primairy fire) op zo auto-gun schiet, (die met bewegingssensor) dan gaat die auto-gun op die vliegjes schieten zodat jij makkelijk dat apparaat kan paffen....
en van die knop weet ik ook, die doet het (soms) niet, ff quicksaven op die lift waarvan je springt en opnieuw proberen,
Hieronder ligt de: VLIEGENSCHIETER!!
btw, een heeeeel vet truukje, als je met die vliegenschieter (primairy fire) op zo auto-gun schiet, (die met bewegingssensor) dan gaat die auto-gun op die vliegjes schieten zodat jij makkelijk dat apparaat kan paffen....
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Kijk, daar heb ik nog eens wat aan! Meteen ff proberen. Die duck jump was me ook al gelukt, maar die knop werkte dus niet. Bugje?Op dinsdag 23 oktober 2001 07:51 schreef vacuumcleaner het volgende:
nee mensen, nix opblazen, nix kisten springen, gewoon een DUK-JUMP (springen en in de lucht je benen intrekken, neem wel ff een aanloopje, springt verder, succes......
Is er niet ergens daar in die kamer een klein kamertje dat wat hoger ligt. Waar je dan een schakelaar moet omzetten? Om zo die hoofd lift te gebruiken die je op het plaatje ziet?
Dat kamertje moet dus in die kamer zijn, aan de rechterkant van het plaatje dacht ik?
Dat kamertje moet dus in die kamer zijn, aan de rechterkant van het plaatje dacht ik?
Verwijderd
Je moet van kist naar kist naar lift, of zoiets. (knop hoort het toch te doen)
Op die andere lift staat een kist, die mot in ieder geval kaput, anders gaat alles als nog kaboem.
Op die andere lift staat een kist, die mot in ieder geval kaput, anders gaat alles als nog kaboem.
Nou, ik heb het voor elkaar. Ik deed dus zelf alles goed. (eerst kist op ene lift kapot maken, omlopen, lift omhoog, springen van lift naar lift op het plaatje. De schakelaar heeft het nu op wonderbaarlijke wijze wel gedaan. Ik ben alweer een stuk verder.
Met dank aan iedereen die de nuttige tips gaven!
Met dank aan iedereen die de nuttige tips gaven!
Pagina: 1