Toon posts:

hoe te mailen of te internetten zonder je IP !

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoe te mailen of te internetten zonder je IP waar te geven ?
hoe kan ik bijvoorbeeld een meeltje sturen zonder dat mijn ip te achter halen valt, of ergens te reageren (bv www.pagina.nl) zonder dat mijn echte ip gelogt wordt?
Kan ik dat met het open proxy verhaal doen of moet ik echt
gaan hacken bij de provider?

:?

Verwijderd

internetten via proxy idd,
mailen via gratis mailservice (mail.com) etc

Verwijderd

Voor email, maak bijvoorbeeld een account aan op www.privacyx.com

Voor surfen, probeer een anonymous proxy te vinden.
Zoek op anonymous proxy met Google

Verwijderd

Topicstarter
U, neen dan zie je toch nog je ip hoor!

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

Freedom schermt zowel bij het mailen als surfen je IP af. Freedom maakt je connectie ook bagger sloom en je moet er nu voor betalen, oudere versies waren waren nog gratis te downen.

Je bent stoute dingen van plan he?

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

• kockie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:55
ff naar de bieb gaan, knaak inleveren, 8er computer gaan zitten, mailen en weer weg! Simpel en toch eenvoudig (8>

Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> Ecologieforum
Interesse in Kockie --> Kockie.nl

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Dat van Kockie is de enige echte oplossing.
Je bent namelijk altijd te traceren. als je via webmail een email stuurt staat er altijd bij originated From.
Is namelijk verplicht ivm illegale praktijken.

Zelfs als je via telnet inlogt op een andere pc, dus eigenlijk werkt vanaf die pc, word je ipadres, van de pc waar je fysiek achter zit, meegegeven.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:22

Wildfire

Joy to the world!

Zelfs als je in de bieb gebruikt maakt van Internet ben je te achterhalen. Ik heb een keer in de Computer!Totaal gelezen dat hun site was gehackt. Het bleek dat de computer waarvanaf dit gedaan wordt in een bepaalde bibliotheek stond. Het personeel aldaar werd gevraagd voorlopig goed op te letten. En ja hoor, de dag erop kwam de hacker weer terug. En het personeel zag dat 'ie bezig ging - aldus werd de hacker toch achterhaald.

Met andere woorden, het bieb-trucje is maar één keer veilig. Of niet als je voordat je gaat computeren je pasnummer moet overleggen... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1