Het kan inderdaad al, deze update is helaas nog niet vrijOp maandag 22 oktober 2001 21:45 schreef XKB het volgende:
Hoe makkelijk is het (als het uberhaupt al kan) om een SL45 om te bouwen naar een java-enabled SL45i?
op internet (correct me if i'm wrong), maar je kan het
zowieso al bij siemens laten doen. Kost ongeveer 100 gulden
en dan krijg je er een nieuwe front en back-cover bij.
Verwijderd
LOL!Op maandag 22 oktober 2001 21:49 schreef wasa het volgende:
Je pakt een stift... achter SL45 trek je een streepje van boven naar beneden (of andersom) en vervolgens zet je er een stip boven
Heb je daar misschien een link van?Op maandag 22 oktober 2001 21:48 schreef Wisey het volgende:
[..]
Het kan inderdaad al, deze update is helaas nog niet vrij
op internet (correct me if i'm wrong), maar je kan het
zowieso al bij siemens laten doen. Kost ongeveer 100 gulden
en dan krijg je er een nieuwe front en back-cover bij.
Verwijderd
Ik ben ook aan het kijken naar een nieuwe gsm en als je naar www.siemens.nl gaat en je vergelijkt de S45 met de SL45 dan zie je dat je met de S45 meer kunt als met de SL45 terwijl die gewoon vet duurder is!!!! (zal dan ook wel voor die mp3 speler zijn).
Ik wou dus de S45 kopen zonder abo voor fl.750,= maar kan ook aan de SL45 zonder abo komen voor fl.800,= (maar moet ik 5 weken wachten
Ben je verder wel tevreden over het toestel, want op marktplaats zie je er ook te koop die hem dus net 4-6 maanden hebben en alweer wegdoen
Niet direct, maar iets meer info is te vinden op http://home.no.net/eidbygg/netherlands/5sl45ireview.htmlOp maandag 22 oktober 2001 21:59 schreef XKB het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een link van?
Yeps, dit komt ook mede ze deze toestellen "goedkoop" voorOp maandag 22 oktober 2001 22:14 schreef wasa het volgende:
Hey XKB heb jij een SL45???
Ik ben ook aan het kijken naar een nieuwe gsm en als je naar www.siemens.nl gaat en je vergelijkt de S45 met de SL45 dan zie je dat je met de S45 meer kunt als met de SL45 terwijl die gewoon vet duurder is!!!! (zal dan ook wel voor die mp3 speler zijn).
Ik wou dus de S45 kopen zonder abo voor fl.750,= maar kan ook aan de SL45 zonder abo komen voor fl.800,= (maar moet ik 5 weken wachten)
Ben je verder wel tevreden over het toestel, want op marktplaats zie je er ook te koop die hem dus net 4-6 maanden hebben en alweer wegdoen
600,- bij de coca-cola actie kunnen kopen, deze vervolgens
zelf unlocken met bijgeleverd dockstation. Na een paar
maanden hem gebruikt te hebben merken ze op dat ze ze met
een mooie winst door kunnen verkopen
Het feit dat de SL versie een stuk duurder is, komt omdat
hij mmc kaartjes ondersteund..mede voor de mp3 speler
Verwijderd
Je kunt hier Siemens toestellen vergelijken:
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Standard/Frameset/0,1649,2_S45_9_4_127_0,FF.html
Ik wou eerst de ME45... maar ben er na een week achter dat je S45 het meest kan (behalve mp3's dan) en dat hij voor fl.750,= te verkrijgen is zonder abo dus is nog net te doen.
Verwijderd
Voor 600 bij een coca-cola actieOp maandag 22 oktober 2001 22:25 schreef Wisey het volgende:
Yeps, dit komt ook mede ze deze toestellen "goedkoop" voor
600,- bij de coca-cola actie kunnen kopen, deze vervolgens
zelf unlocken met bijgeleverd dockstation. Na een paar
maanden hem gebruikt te hebben merken ze op dat ze ze met
een mooie winst door kunnen verkopen![]()
Het feit dat de SL versie een stuk duurder is, komt omdat
hij mmc kaartjes ondersteund..mede voor de mp3 speler
Where can i find it... want dan ga ik gewoon flink cola zuipen!!!
http://www.spotwhatshot.nl/fr_present_right2.htm > BovensteOp maandag 22 oktober 2001 22:32 schreef wasa het volgende:
[..]
Voor 600 bij een coca-cola actie
Where can i find it... want dan ga ik gewoon flink cola zuipen!!!
rij..middelste blokje
Verwijderd
Maar hoeveel punten krijg je voor een fles cola??? Hoef er maar 35 te hebben
Heb het getest en het werkt perfect!
Hobbymatige blowerdoortest enthousiast (Retrotec) 💨. Interessant voor jouw huis? DM me maar!
Stimmt ! Let wel op..heb je ooit een simlock gehad en zelf geunlocked..dan komt ie lekker weer terug. En dan is tie niet meer zo easy te unlockenOp dinsdag 27 november 2001 22:12 schreef --Erik-- het volgende:
Er is al software om de sl45 "om te toveren" naar een sl45i...
Heb het getest en het werkt perfect!
dat is dat je phone je simlock misleidt
ik heb het bij een bedrijfje laten doen, bij mij is ie niet teruggekomen
...
Verwijderd
Ik had hem al eerder geunlocked en mijn sim lock is nu dus NIET teruggekomen. Hij is nog steeds sim lock vrij en die java midlets zijn echt heel cool!!!
Ik ben er zeer tevrede mee!
Verwijderd
Die midlets zijn inderdaad erg gaaf.
Zelf heb ik er ondertussen 'n telnet programma, micromail en nog wat spelletjes opstaan.
Heeft iemand nog suggesties wat betreft koele midlets ?
Of 'n botte site met veel midlets ? Ik heb ondertussen http://www.midletcentral.com/ en http://www.midlet.org/ gevonden, misschien heb je er wat aan
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
www.gsm-free.comOp donderdag 29 november 2001 16:20 schreef BOMBER het volgende:
*hoest* kan iemand mij dat prog per e-mail verzenden
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Want bij een andere gozer was zijn telefoon "kwijtgeraakt" oten die hem had opgestuurd.
Verwijderd
Verwijderd