Aopen HX-45A in/outtakefans plaatsen

Pagina: 1
Acties:

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Ik heb voor deze keer eens een simpele vraag.
Morgen moet ik voor een maat een pc in elkaar zetten, een tb1400. Nou wil ik daar dus ook een in/outtake fan bij-in hangen. De vraag is: is het mogelijk een outtake fan te plaatsen aan de achterkant? Zit daar gewoon zo'n roostertje? Een intake aan de voorkant is geen probleem, daar zit standaard een roostertje (toch :?)
Ik heb namelijk totaal geen zin om aan het kloten te komen met de temps van die dondervogel omdat er geen outtake fan inkan... Iemand?

Verwijderd

Als die bak niet in een kast of dicht tegen een muur staat dan kan er makkelijk een outtake fan aan de achterkant.

• bart1234
Op maandag 22 oktober 2001 21:46 schreef _LOSS_ het volgende:
Als die bak niet in een kast of dicht tegen een muur staat dan kan er makkelijk een outtake fan aan de achterkant.
Ja, maar of er ook gewoon een roostertje zit waar ik dat ding zo voor kan schroeven. Heb namelijk geen zin in zagen in een nieuwe kast ;) en zeker niet in die van een maat :)

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 21:47 schreef bart1234 het volgende:

[..]

Ja, maar of er ook gewoon een roostertje zit waar ik dat ding zo voor kan schroeven. Heb namelijk geen zin in zagen in een nieuwe kast ;) en zeker niet in die van een maat :)
Ligt echt aan de kast of je er voor en achter een in kan stoppen.

• bart1234
Op maandag 22 oktober 2001 21:50 schreef _LOSS_ het volgende:

[..]

Ligt echt aan de kast of je er voor en achter een in kan stoppen.
En daarom vraag ik dus ook of er iemand is die zo'n kast heeft en zin heeft om ffies onder z'n bureau te kruipen en te gaan kijken of er zo'n roostertje zit te ja of te nee. En dat dat per model verschilt snap ik ook wel ;)

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
voor zit een rostertje.. achter niet.. daar past wel een 92mm maar dan moet je toch echt zagen..

ik weet het want ik heb dezelfde kast

• bart1234
K, bedankt :)

bij de weg: wat voor proc/mobo heb je erin hangen?

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
amd TB 1200mhz op een asus a7v133
Pagina: 1