Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
Tussen harde schijven zit tegenwoordig maar weinig verschil. Zou kiezen voor een grote schijf met 5400 rpm.
Let er wel op dat je moederbord schijven groter dan 32 GB ondersteund.
Let er wel op dat je moederbord schijven groter dan 32 GB ondersteund.
Of je neemt een Maxtor DiamondMax Plus 60 60GB 7200RPM voor de prijs van fl 419,- Kijk ff in de Tweaker pricewatch
Nou, het is inderdaad de Samsung 60 GB geworden. BIOS updateje gedaan en werken.
Wat is dat ding stil zeg!!! ik hoor 'm niet eens ratelen bij de boot. Daar kunnen mijn Maxtor 8GB 5400RPM en 10GB 7200RPM nog een lesje van leren
Nu ff 6 GB aan mp3's via een 10 Mb netwerkje verpompen. Zal wel ff gaan duren denk, maar dan doet die hub tenminste ook eens iets voor de kost
Wat is dat ding stil zeg!!! ik hoor 'm niet eens ratelen bij de boot. Daar kunnen mijn Maxtor 8GB 5400RPM en 10GB 7200RPM nog een lesje van leren
Nu ff 6 GB aan mp3's via een 10 Mb netwerkje verpompen. Zal wel ff gaan duren denk, maar dan doet die hub tenminste ook eens iets voor de kost
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.