Samsung of Maxtor; that's the question

Pagina: 1
Acties:

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:07

Killjoy

Klingon lawn products

Topicstarter
Ben bezig met een PII-233 (Mobo (ASUS P2B-F) te bouwen als burnstation annex mp3 fileservertje. Kom nu op het punt dat ik een HDD uit moet gaan zoeken.

Nu zat ik es op de prijslijst van Atin in Noordwijkerhout te neuzen, en kwam de volgende HDD's tegen:
40,9 GB Maxtor 7200/ATA-100 359,00
60.0 GB Samsung 5400/UDMA66 419,00 (meer wil ik zeker niet uitgeven)

Ben eigenlijk niet zo op de hoogte van die samsung dingen, maar ik vind 't veel capaciteit voor relatief weinig geld. Dat die samsung wat langzamer is, boeit me niet zo.

Is er toevallig iemand die mij die samsung afraadt, en waarom??

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Verwijderd

Tussen harde schijven zit tegenwoordig maar weinig verschil. Zou kiezen voor een grote schijf met 5400 rpm.

Let er wel op dat je moederbord schijven groter dan 32 GB ondersteund.

• Drop
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2022
Of je neemt een Maxtor DiamondMax Plus 60 60GB 7200RPM voor de prijs van fl 419,- Kijk ff in de Tweaker pricewatch ;)

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:07

Killjoy

Klingon lawn products

Topicstarter
Nou, het is inderdaad de Samsung 60 GB geworden. BIOS updateje gedaan en werken.

Wat is dat ding stil zeg!!! ik hoor 'm niet eens ratelen bij de boot. Daar kunnen mijn Maxtor 8GB 5400RPM en 10GB 7200RPM nog een lesje van leren :7

Nu ff 6 GB aan mp3's via een 10 Mb netwerkje verpompen. Zal wel ff gaan duren denk, maar dan doet die hub tenminste ook eens iets voor de kost >:)

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.