M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Die muizen schijnen meer doa's te hebben.
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Je moet een reactie van de groene lampie zien als er communicatie tussen muis en zender is.
hoe ging dat?
- pc opnieuw starten
- knopje onderop muis indrukken
et voila in een keer deed ie het?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Douw eerst de KNOB onder de ontvanger in.
Douw DAN de KNOB onder de muis in.
KLAAR!
Zit er wel een balletje inOp maandag 22 oktober 2001 22:06 schreef bokkie11 het volgende:
dat heb ik al 6 keer geprobeer(opnieuw booten en de frequentie aanpassen d.m.v. de knopjes onder de muis en ontvanger)maar het gekke is dat de knoppen op de muis het wel doen alleen je kunt de cursor niet bewegen
Verwijderd
HET IS EEN OPTISCHE MUIS DUS GEEN BALLETJEOp dinsdag 23 oktober 2001 13:11 schreef _Diederik het volgende:
[..]
Zit er wel een balletje in
Glazen bureaublad danOp dinsdag 23 oktober 2001 13:14 schreef MeKnowHow het volgende:
[..]
HET IS EEN OPTISCHE MUIS DUS GEEN BALLETJE
eerst op de ontvanger die gaat langzaam groen knipperen dan op de muis dan gaat de ontvanger sneller knipperen
dus zitten ze op de zelfde frequentie
dan kom ik in windows
en ik kan dan de muis niet bewegen alleen de knoppen op de muis werken wel.
dus iemand nog zinnige ideeen
Verwijderd
Verwijderd
enneh: 'keep the faith man'
Als muisbeweging geen knipperende groene lichtje veroorzaakt maar het klikken wel, weet je het zeker dat het optische deel stuk is.
Tsja Koto1970, Lekker constructief jongen.Op maandag 22 oktober 2001 22:08 schreef Koto1970 het volgende:
Tsja Aldi
imho moet je eerst de knop van de ontvanger indrukken en dan die op de muis of tegelijk. Drivers zijn op zich niet nodig (ja wat extra features) voor het functioneren van de muis. Wat voor (kleur) muismat heb je?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
als ik de muis beweeg reageert het groene knipper lichtje wel maar ik zie mijn cursor niet bewegen op het scherm
Verwijderd
1. de knoppen doen het wel
2. je ziet de ledjes reageren op de muis
dus het is obvious dat het geen bal met je PC of je OS te maken heeft...
je muis is STUK
Verwijderd
het was al me 2e muis (voor bij de tv enzo.
1e is een lekkere logitec optical
mijn muis kan ik nog op 3 meter vanaf het zendstation besturen