Toon posts:

Geforce 1 DDR - Geforce 2 GTS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Verbruikt een Gef 2 gts meer 'stroom'/wattage dan een geforce 1 ddr ?

Mijn Annihilator pro presteert namelijk beter dan mun asus v7700 pure :-/

Kan dit komen omdat voeding misschien te weinig levert?

Ook d2 hangt regelmatig.

Nou heb ik heel wat topics gelezen over problemen met de combi's: abit kt7a - geforce2 / abit kt7a - SBLive.

Maar niemand kan mij denk ik verzekeren dat een andere mobo de oplossing zal brengen ? Maybe eerst maar es gewoon alleen andere voeding proberen, hoewel ik volgens mij wel een goeie 300 watt voeding heb.

iig thnx voor eventuele reply's

GreetzZ FlitzZ

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Een Geforce2 GTS gebruikt inderdaad meer vermogen dan een Geforce256
Dat die Geforce256 beter presteert ligt absoluut niet aan je voeding.
Problemen met bepaalde combinaties heeft meestal betrekking tot de SBLIVE en niet met de videokaart.
Een ander board KAN je probleem oplossen, maar kan anderzijds ook alleen maar een ruk uit je beurs zijn.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:34
Op maandag 22 oktober 2001 22:23 schreef Rick2001 het volgende:
Een Geforce2 GTS gebruikt inderdaad meer vermogen dan een Geforce256
Dat die Geforce256 beter presteert ligt absoluut niet aan je voeding.
Problemen met bepaalde combinaties heeft meestal betrekking tot de SBLIVE en niet met de videokaart.
Een ander board KAN je probleem oplossen, maar kan anderzijds ook alleen maar een ruk uit je beurs zijn.
Eehm hier heb je toch niet helemaal gelijk. Een GeForce 1 DDR is een grotere stroomvreter als een GF2 GTS.
Heb dat ondertussen al vaak genoeg gelezen. Weet niet meer precies hoe de wattages lagen, maar tis ech zo :)

hmm.. site van nvidia doet 't op dit moment niet bij mij :?

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 23:01 schreef InZane het volgende:

[..]

Eehm hier heb je toch niet helemaal gelijk. Een GeForce 1 DDR is een grotere stroomvreter als een GF2 GTS.
Heb dat ondertussen al vaak genoeg gelezen. Weet niet meer precies hoe de wattages lagen, maar tis ech zo :)

hmm.. site van nvidia doet 't op dit moment niet bij mij :?
Precies die GF1 vreet meer als GF2

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
En die GeForce 2 GTS is toch echt wel een plukkie sneller als die GeForce 1 DDR. Het zal wel aan de overige componenten in dat systeem liggen.

• BiZaR232
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-09-2022

BiZaR232

How BiZaR!

Ik heb zelf ook een Kt7a-raid en een asus v7700 deluxe en 300 watt voeding. En ik heb veel problemen. Met name problemen met stabiliteit in 3d spellen en booten. Mobo begint te piepen, lang kort kort, schijnt te betekenen: videokaart niet aanwezig. Soms doet hij het echter wel goed.

Misschien heb jij dit probleem ook wel maar in mindere mate. abit heeft mij een paar bios instellingen gegeven, maar het mag nogsteeds niet baten.

Verder weet ik het ook nog niet en ben zeer geinteresseerd in gedocumenteerde oplossingen. (bijvoorbeeld een Enermax voeding, of een ander MoBo). Ik vind het erg jammer dat dat deze combinatie niet goed werkt en zal met pijn in mijn hart(en beurs) afstand doen van een van deze onderdelen.

Ik hoop nogsteeds een bios update te vinden of zoiets maar vrees het ergste. op internet heb ik wat gelezen een probleem met de v7700 en lineare voltage regulators. De kt7a heeft zo'n ding.

Dus please help!

AMD Barton XP 2500+@3400+, Asus a7n8x deluxe, 512 MB twinmos, Sapphire Radeon 9800SE@9800XT, LG 915FT+

Pagina: 1