Onterechte Troll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
Hoi,

Deze posting wordt absoluut onterecht als troll afgedaan. Iemand geeft gewoon zijn visie op Linux als besturingssysteem. Hooguit een (0) overbodig, maar geen troll....

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=386916

Ach, dat hij later loopt te zeuren in zijn bericht is iets minder, maar ja, hij maakt iig zijn argumenten nog wat duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat linux binnenkort eens wat makkelijker word enzo, dan kan ik ooit weer eens opnieuw beginnen met linux.

Heb vroeger ooit eens 6.4 ofzo geinstalleerd maar het is dat allemaal karakter georienteerd.

EDIT: Typo
EDIT: Troll ?? Dit is helemaal niet om het omlaag te halen hoor, linux is een heel goed systeem maar wel voor de doorgewinterde gebruikers.
Deze gebruiker heeft duidelijk nog niet met de laatste versies van Linux Mandrake/Corel gewerkt, want die werken dus echt supersimpel komt geen regeltje text aan te pas. Het moge duidelijk zijn dat de Linux users dit weten, en dit daarom opvatten als troll. (ik vindt het ook geen troll trouwens, maar dat terzijde)

Z'n mening is natuurlijk erg slecht onderbouwd: het feit dat hij ooit een Linux heeft geïnstalleerd en dat dat een commandline versie was zegt natuurlijk niets over de huidige Linux distributies.

Tot slot heb ik met deze edit geen problemen en wel omdat hij hier aangeeft dat het niet om een poging tot afkraken gaat, maar gewoon om zijn (gedateerde ;) ) mening. *

Hij staat nu op 1 troll, de hoogte is w.m.b wel goed, de tag zag ik liever op "gemodereerd" o.i.d.

* Ik vindt de edits met "troll ?!?" nog steeds irritant, maar deze verschafte een beetje duidelijkheid en ik heb ook recht op een uitzondering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Hij was inmiddels op +2 beland, dus weer naar 1 geholpen :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs