Toon posts:

Kan maar 5 minuten hoogstens surfen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een safeway lancard erin gegooit voor een netwerkje maar is nog steeds niet gelukt maar nu wil ik dus op internet wat rond surfen maar het gaat maar iets van 5 minuten.

ik kan wel gewoon een verbinding maken maar het opvragen van pagina's wil gewoon niet. Dus de eerste 2/3 minuten wel.
Daarna zegt hij dat hij de netwerkserver ofzo nie kan vinden. En de kaart verwijderen lukt niet want dan loopt hij elke x weer vast? ik heb teveel mp3tjes en films en moet ik eerst alles branden en me computer opnieuw installeren? Of is dit een virus ofzo?

Verwijderd

Windows ME gebruik je ?

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:40
Op maandag 22 oktober 2001 21:10 schreef SimbaDaBom het volgende:
ik heb teveel mp3tjes en films en moet ik eerst alles branden en me computer opnieuw installeren? Of is dit een virus ofzo?
Niet echt een directe oplossing, maar om je PC opnieuw te installeren hoef je niet alles eraf te gooien hoor :)

Start op met een bootflop en geef in C:\ een DELTREE *.*

Antwoord Y (of J) bij alle bestanden die in C:\ zelf staan en ook bij de directory's C:\WINDOWS en C:\PROGRA~1. Bij alle andere directory's geef je N als antwoord.

Zorg ervoor dat de bootflop ook HIMEM.SYS en SMARTDRV.EXE laadt, anders duurt het erg lang :)

Daarna kun je Windows "schoon" installeren en heb je al je data-bestanden nog...