Logitech: derde muisknop werkt nog steeds niet :(

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Topic zegt al genoeg maar zal het nog ff verduidelijken :)

Ik krijg de derde muisknop van mijn Logitech MouseMan Wheel Optical niet aan de praat in games. Ik heb Logitech Mouseware versie 9.29.2.87 geïnstalleerd en hierin heb ik de functie Fuzzy-scroll toegewezen aan mijn 3de muisknop.

Als ik nu naar bijv. Quake3 ga en ik wil muisknop3 toewijzen aan jumpen dan krijg ik de Fuzzyscroll-icon vanuit windows. Killen van EM_EXEC werkt ook niet, dan krijg ik simpelweg nix als ik de knop wil instellen :(

Heb de search al gebruikt en daar kon ik alleen problemen/oplossingen vinden over de wheel van Logitech muizen onder games...

BVD

hmmz

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Met 3e muis knop bedoel je de duim knop of de scroll wiel zelf?

Neem als derde muis knop: MIDDEL mouse button,dat is de 3e muis knop.
Zet je scrol wiel op normaal scrollen.

Thy will see the light...

• DJ^
  • Niet online
Ik bedoel dus de duimknop, en deze MOET op fuzzy-scroll :)

ben er zo aan gehecht ;)

hmmz

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Nou ok dan dan geen normale muis in Q3.

Thy will see the light...

• DJ^
  • Niet online
Op maandag 22 oktober 2001 21:16 schreef 7th het volgende:
Nou ok dan dan geen normale muis in Q3.
Dat moet toch wel mogelijk zijn!

Iemand? :)

hmmz

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Als je aan je duimknop Fuzzy scroll toewijst werkt ie niet als middle/3rd button in Quake dat is toch logisch?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:48
Heb je XP :?
Zo ja volgens mij lukt dat niet, ik wordt er ook gek van :P

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ehm slimmerd ik dacht niet dat quake 3 of elke andere game fuzzy scroll kende als een soort knop... Als je de 3e wilt gebruiken moet je hem echt op middelste knop zetten of op een knop van het toetsenbord (backspace bijv.) anders kun je wel blijven proberen maar het helpt je niks..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 09:57 schreef aXe het volgende:
Ehm slimmerd ik dacht niet dat quake 3 of elke andere game fuzzy scroll kende als een soort knop... Als je de 3e wilt gebruiken moet je hem echt op middelste knop zetten of op een knop van het toetsenbord (backspace bijv.) anders kun je wel blijven proberen maar het helpt je niks..
Yep, gewoon telkens terug zetten van 3e M-K naar 'Fuzzy' als je klaar bent met spelen.

• DJ^
  • Niet online
Op dinsdag 23 oktober 2001 09:57 schreef aXe het volgende:
Zo raar is het toch niet dat er een functie in mouseware zit die als je een game oid start zorgt dat het wél werkt. Nu moet ik dat dus elke keer handmatig gaan veranderen en dat is me eigenlijk te veel werk :(

hmmz

Pagina: 1