Toon posts:

Super hoge ping in Unreal Tournament

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik UT online wil spelen heb ik een ping van tussen de 4000 en 8000. Ik heb een kabel aansluiting bij essent. Hoe kan het dan dat ik toch zo'n hoge ping heb ik snap er niks van. Wie weet waar het aan zou kunnen liggen? Ik heb trouwens geen enkel programma op de achtergrond draaien dus daar kan het niet aan liggen.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Deel je je internet misschien?..ik krijg alleen hoge(re) pings waneer ik bestanden naar iemand anders aan het sturen ben (uploaden)

Verwijderd

Topicstarter
Ik deel internet wel maar als mijn broer zijn computer uit heeft staan is ie nog steeds zo traag.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waneer begonnen de symptonen?

Je bent er natuurlijk ook zeker van dat er niet een ander internet gebruikmakend progamma aanstaat (kazaa ofzo)?

Verwijderd

Topicstarter
De problemen begonnen meteen de eerste keer dat ik het spel wilde spelen, meteen na de installatie.

En nee, ik heb geen andere programma's zoals kazaa op de achtergrond aanstaan.

Verwijderd

zet de networkspeed eens lager.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
c:\format -entire network and reinstall

ehehe, nee beetje lame oplossing (maar wel effectief) ik denk dat je of, een trojan hebt, toch wel iets aan hebt staan, je gateway verrot is.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

wat is je max kb ps dan????

ik heb iik kabel [casema, :r ] en dat werkt dus idd ook absoluut niet. maar als je een normale verbinding hebt moet je je verbinding echt ff checken

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 oktober 2001 22:42 schreef disjfa het volgende:
wat is je max kb ps dan????
Als je hiermee m'n downloadsnelheid bedoeld die is maximaal 500/600 kb/ps. Dit is redelijk snel dacht ik zo.

Als ik op ctrl-alt-del druk staan er geen actieve programma's open, behalve de gene dan die er altijd staan.
Ik draai trouwens windows xp misschien dat het hieraan ligt??

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Probeer eens gewoon in windows naar een server te pingen.
Of doe een traceroute in dos. Bijvoorbeeld:
code:
1
traceroute 192.168.0.1

Vervang het ip met het ip van een server waarop je wil spelen.

Of probeer VisualRoute en onderzoek daarmee waar je de hoge ping oploopt. Dit programma zet het netjes in kaart, en je kan zien bij welke hop je de vertraging krijgt.

Als je gewone windows pings wel normaal zijn, dan ligt het aan een tekort aan bandbreedte. Dan zal je even de netspeed wat lager moeten zetten. Om te kijken hoeveel bandbreedte je hebt kun je een bestand naar iemand uploaden via ICQ of een FTP server oid.

Succes

Verwijderd

ga naar de console en verander daar de netspeed eens (zei voor me ook al iemand geloof ik)

commando daarvoor is: netspeed <waarde>

die waarde is normaal met kabel 10000

probeer het met stappen van 1000 te verlagen.

rond de 6000 MOET je gewoon een goede ping hebben als je kabel hebt. zo niet... dan weet ik het ook niet :{

• Primal
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:34
Misschien ook een oplossing voor jou?

[topic=226495/2]

"The fastest code, is the code that is never called."

Pagina: 1