ik wilde dus mijn films naar de clarkconnect bak uploaden.. en dan heb ik maar een upload van 200KB/s terwijl hij 100Mbit connectie heeft
wat gaat hier fout?
wat gaat hier fout?
Verwijderd
Verwijderd
ik heb een crosskabel van mijn neef..Op dinsdag 23 oktober 2001 11:44 schreef ultimate het volgende:
staat je netwerkkaart wel op 100 mbit en niet op 10 mbit? zijn je kabels wel goed heb je een hub/switch of crosskabel?
de HD die in erin zit is UDMA 66 ( niet dat dat volgens mij aan kan bij een oud mobo'tje met een pentium 60)Op maandag 22 oktober 2001 22:10 schreef compukid het volgende:
je nic is niet 't enige wat uit maakt. ook de hdd en de belasting van je bak maakt uit...
Verwijderd
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
het gaat om een P60 niet om een of andere opgefokte cellyOp dinsdag 23 oktober 2001 23:23 schreef RaMMSTeiN het volgende:
[..]
de HD die in erin zit is UDMA 66 ( niet dat dat volgens mij aan kan bij een oud mobo'tje met een pentium 60)
Ik wil niet bijdehand zijn, maar de nieuwst linuxkernel is op dit moment toch echt 2.4.12Op dinsdag 23 oktober 2001 11:33 schreef RaMMSTeiN het volgende:
mijn bak heeft windows XP
de linux bak heeft clarkconnect 0.8.1, met de nieuwste kernel 2.4.9
Hier had uw advertentie kunnen staan!
At the time of writing .... zaten we toch echt al op 2.4.13Op woensdag 24 oktober 2001 22:25 schreef hardrocker het volgende:
[offtopic en bijdehand mode]
[..]
Ik wil niet bijdehand zijn, maar de nieuwst linuxkernel is op dit moment toch echt 2.4.12
[/offtopic en bijdehand mode]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Hier had uw advertentie kunnen staan!
ja maar de nieuwste kernel upgrade voor CLARKCONNECT 0.8.1 is toch echt 2.4.9 etterOp woensdag 24 oktober 2001 23:07 schreef hardrocker het volgende:
Ik schaam me diep... maja, ik was allang niet meer op www.kernel.org geweest