Toon posts:

GeForce 2 WEER KAPOT?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een week of 3 geleden een Chaintech GeForce 2 Pro DDR met 64MB gekocht. Die werkte 2 weken zonder problemen, totdat ik met 3DSMAX 4 bezig was, ineens een error kreeg waardoor windows helemaal vastliep. Ik moest resetten, maar na de reset kreeg ik geen beeld meer, mijn pc startte wel gewoon door, maar mijn monitor gaf de melding dat ie geen input signal kreeg. Ik mijn kaart weggebracht, netjes een nieuwe gekregen (want het zal wel aan de kaart gelegen hebben volgens de verkoper)en hij werkte weer perfect. Tot 15 minuten geleden...weer hetzelfde, weer tijdens 3DSMAX 4 |:(

Dit zijn mijn specs:

AOpen AK73 Pro (A) Motherboard
T-Bird 1.4 GHz proc
512 MB 144 MHz
ProView en Sony (allebei geprobeerd)

Kan iemand mij pleassssse helpen??
Is die kaart nou echt kapot...of is er iets anders aan de hand?

Alvast bedankt voor het lezen en de hulp!!

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Misschien is je voltage wat je board afgeeft aan je agp slot een beetje teveel en gaat je kaart daardoor kapot.
Dit zou je kunnen bekijken met een of ander monitor programma dat je spanningen controleren kan. (Mainboardmonitor, VCOOL, VIAHWmonitor etc.)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ga ik ff proberen, bedankt voor je reactie.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de AGP spanning gechecked en die zou 3.34V zijn (lees ik dan de goede spanning af?) dat is volgens mij normaal...

Zou het kunnen zijn, dat de kaar 100% belast wordt door 3DSMAX 4 en daardoor te warm wordt en kapot gaat :?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:58
Op dinsdag 23 oktober 2001 10:38 schreef VoodooChicken het volgende:
Nou ik heb de AGP spanning gechecked en die zou 3.34V zijn (lees ik dan de goede spanning af?) dat is volgens mij normaal...

Zou het kunnen zijn, dat de kaar 100% belast wordt door 3DSMAX 4 en daardoor te warm wordt en kapot gaat :?
3.34 is normaal ja

te warm..zou kunnen..zit er een fannetje op?

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:38
te warm is niet waarschijnlijk. Dan zou je gewoon een vastloper moeten krijgen (beeld bevriest).
Veel meer kan ik er ook niet van maken.

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Topicstarter
Ja er zit een fannetje op en inderdaad, hij zou toch niet zo warm moeten kunnen worden, dat ie meteen kapot gaat?

Dit is wel zwaar |:(

Ik heb net ook maar ff een mailtje gestuurd naar Chaintech Nederland, hopelijk kunnen zij me wat meer vertellen.

In ieder geval bedankt voor alle replies :)
Pagina: 1