MP3 speler op autoradio zonder cassete

Pagina: 1
Acties:

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 12:45
Ik wil graag mijn mp3 speler (napa 380) aansluiten op mijn autoradio. Dit is een vdo dayton 4100. Er zit dus geen cassete op, maar alleen een frontloader, waar meestal een navigatie cd inzit, waardoor ik dus geen plaats heb voor andere cd's. Eem optie is een wisselaar, maar wil graag mijn mp3 speler aansluiten. Er zit alleen een digitale ingang op voor de wisselaar, volgens de handleiding!

Weet iemand een mogelijkheid om toch die mp3 speler aan te sluiten?

30x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

heb je een ingang voor een cd wisselaar? bij ons zit er een ingang voor dit ding erop die tulp is. Niet zow moeilijk lijkt me. welk merk hebbie?

edity sorry stond er al. kijkff na zou ik zeggen... trek em eruit of raadpleeg de handleiding.

• VivaAtloni
In de handleiding staat dus niet meer vertelt dan dat ik hierboven al heb geschreven. En er hem zo even uitrukken wil ik juist niet.

Verwijderd

zoveel werk ist niet hoor, als t zo'n ding met slede is. Zoek anders eens op het internet of er een analoge tulp op zit voor cd wisselaars. Als er een digitale op zit moet dit al helemaal erop zitten lijkt mij zow..

Verwijderd

Of een RF modulator er tussen plakken, krijg je je mp3's over de fm band. Ook wel grappig, niet?

• VivaAtloni
huh, fm modulator. Veel bouwen wil ik eigenlijk niet aangezien het een radio van bijna 4000 piek was.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
FM modulator kan wel ja, die zet gewoon een extra radiozender tussen je antennesignaal (je hebt ook van die apparaatjes die zoiets doen, maar dan alleen een RDS signaal erbij zetten), dan hoef je verder aan je radio niks te doen. Ik zou eigenlijk eens proberen of die cdspeler ingang niet gewoon een digitaal audiosignaal (gewoon toslink bla) accepteert. Toevallig geen minidisc met optische uitgang ofzo?

• VivaAtloni
nee, wilde juist die minimp3 speler erop aansluiten. Die heb ik namelijk al en zo'n cd-wisselaar van vdo is ook al zo duur! Maar zal van weekend eens proberen om hem op de digitale ingang aan te sluiten.

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Op dinsdag 23 oktober 2001 21:19 schreef VivaAtloni het volgende:
nee, wilde juist die minimp3 speler erop aansluiten. Die heb ik namelijk al en zo'n cd-wisselaar van vdo is ook al zo duur! Maar zal van weekend eens proberen om hem op de digitale ingang aan te sluiten.
Heeft je MP3 speler een digitale uitgang dan? Dat is wel erg tof!

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 16:13 schreef Flippit het volgende:
Of een RF modulator er tussen plakken, krijg je je mp3's over de fm band. Ook wel grappig, niet?
ik er hier 3 van gehad en ze zogen :?
Pagina: 1