Atx kast en thunderbird

Pagina: 1
Acties:

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 21:37
Ik heb een P11 350, nu wil ik gaan upgraden naar een 1,2 athlon. Nu vraag ik mij of of dat zonder problemen kan in deze kast. Gelijk nog een vraagje, zijn er mobo's met bv nog 1 isa slotje?

http://specs.tweak.to/6635

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Het past wel in de kast, maar je hebt dan wel een 300watt voeding nodig, en die heb je waarschijnlijk niet. Die moet je dus bijkopen...

Een mobo met een ISA-slot word moeilijk denk ik... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

denk idd dat 250 watt voeding minimum is, mijne trekt hier(duron @1ghz en eenheleboel shite) 200-220 waat @ max.....

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

ATX past zowiezo wel, daar gaat het niet om.
Het gaat erom hoeveel Watt je voeding is. Voor een Athlon 1,2Ghz en de rest van de hardware is een 300Watt voeding toch wel een must.
Ook speelt de constructie van de kast een rol.
Ik heb ook nog een PII350 staan in een Mycom Miditower (InWin), en daar zit de slot-1 proc en cooler dus "tussen" het mobo en de voeding. Al zou ik daar dus een AMD systeem in willen bouwen zou dat dus neverdenooit lukken.

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

ik zou je toch zeeeeeeeeeeeekers een 300 watt aanbevelen !!!!

Abit KT7A bijvoorbeeld; 1xISA en 6xPCI lekkur veel dus en een reetevet bord om te overclocken. mooi jumperloos.

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 20:39 schreef AleXtc het volgende:
ik zou je toch zeeeeeeeeeeeekers een 300 watt aanbevelen !!!!

Abit KT7A bijvoorbeeld; 1xISA en 6xPCI lekkur veel dus en een reetevet bord om te overclocken. mooi jumperloos.
hier wle wat problemen gehad, was wel vroeg in zn bestaan hoor maar goed. 1 ding neem NOOIT msi, heb er hier 1 en heb er spijt van als haren op me kop. alhoewel ie de laatste 2,5 maand goed draait(noknok, afkloppen maar). Daarvoor echt veel gekut gehad.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Op maandag 22 oktober 2001 20:56 schreef neographikal het volgende:

[..]

hier wle wat problemen gehad, was wel vroeg in zn bestaan hoor maar goed. 1 ding neem NOOIT msi, heb er hier 1 en heb er spijt van als haren op me kop. alhoewel ie de laatste 2,5 maand goed draait(noknok, afkloppen maar). Daarvoor echt veel gekut gehad.
Geen problemen met m'n MSI en ik denk velen met mij.
D'r zit trouwens geen ISA slot op.. wel 6 PCI sloten :)
Pagina: 1