[VB]Webbrowser control

Pagina: 1
Acties:

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 14:12
Is het mogelijk om bij het webbrowser control in VB dat irritante klikje uit te zetten? Of moet je dat instellen bij IE.
En als da alleen vanuit IE kan, kan je dat danuit VB doen, dus met API acties ofzow?

Audentia

• Exterazzo
Ow en als iemand een alternatief heeft voor het webbrowser control :) dan zegtmaar

Audentia

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

bouw um zelf? ;)

* roelio excuseert zich voor deze bijdehante opmerking 8-)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 08:12

Crazy D

I think we should take a look.

Kweet niet zo goed wat voor klikje je bedoelt eigenlijk ;)
Maar het zal ongetwijfeld een setting in de registry zijn, misschien kun je op www.regedit.com iets nuttigs vinden?

Change the Internet Explorer Navigation Sound

PS niet getest, ik gebruik Mozilla.

(waarvan je de source zou kunnen downloaden, alle overbodige zooi eruit halen en alleen de render engine overhouden, en daar een ActiveX control van bakken :? )

Exact expert nodig?

• Exterazzo
Op maandag 22 oktober 2001 19:42 schreef Crazy_D het volgende:
Kweet niet zo goed wat voor klikje je bedoelt eigenlijk ;)
Maar het zal ongetwijfeld een setting in de registry zijn, misschien kun je op www.regedit.com iets nuttigs vinden?

Change the Internet Explorer Navigation Sound

PS niet getest, ik gebruik Mozilla.

(waarvan je de source zou kunnen downloaden, alle overbodige zooi eruit halen en alleen de render engine overhouden, en daar een ActiveX control van bakken :? )
hehe misschien wel een phat id. maar iig thnx :)

Audentia

• Exterazzo
Heeft iemand nog andere oplossingen?

Audentia

• Exterazzo
Op dinsdag 23 oktober 2001 07:58 schreef Exterazzo het volgende:
Heeft iemand nog andere oplossingen?
anyone?????

Audentia

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 08:12

Crazy D

I think we should take a look.

Werkte die link om het geluid uit zetten niet dan?
Naja eigenlijk vind ik altijd dat je gewoon van dat soort dingen af moet blijven. Een gebruiker die heeft dat ingesteld staan (of niet natuurlijk), ik vind dat een programma daar niks mee moet doen. (maja ik weet niet hoe/wat/waar je programma wordt, dus misschien ben ik wat voorbarig).

Exact expert nodig?

• Exterazzo
Op dinsdag 23 oktober 2001 15:21 schreef Crazy_D het volgende:
Werkte die link om het geluid uit zetten niet dan?
Naja eigenlijk vind ik altijd dat je gewoon van dat soort dingen af moet blijven. Een gebruiker die heeft dat ingesteld staan (of niet natuurlijk), ik vind dat een programma daar niks mee moet doen. (maja ik weet niet hoe/wat/waar je programma wordt, dus misschien ben ik wat voorbarig).
nee kijk, het zit zo. internet explorer maakt ALTIJD zo'n klik geluid als je op een link klikt, of als je vernieuwt ofzow. en dat gaat overal doorheen, dus ook al heb je winamp draaien, dan nog hoor je het. reuze irri. maar nu hebbik dus zo'n vb proggie met een webbrowser control, ik wilde vragen of er een property was om dit uit te zetten :)

Audentia

Pagina: 1