OS van schijf overzetten

Pagina: 1
Acties:

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik heb momenteel nog een 8.4gig seagate medalist maar daar komt snel verandering in. Ik wil er een Seagate barracuda IV bij stoppen. Die wordt dan master en die 8.4 wordt slave. Maar op deze schijf staat net win Xp en mijn programma's en alles draait super. :9 Is het nu ook mogelijk om deze map van windows met alle bijbehorende bestanden over te gaan zetten naar die nieuwe (master) schijf. (want ten eerste heb ik gehoord dat je je OS op je master schijf moet hebben en ten tweede is die nieuwe schijf sneller).

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04 14:08

Rick2001

9950X delidded en direct die

Al eens gehoord van NORTON GHOST ?
Hiermee kun je partities of schijven clonen en daarmee dus een perfecte 1op1 kopie maken.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• mradem
Weleens van gehoord maar nog nooit mee gewerkt.

Verwijderd

Norton ghost is daar DE oplossing voor, als je me je e-mail adres ff geeft kan ik je het een en ander toe mailen :7

• mradem
Als je je e-mail wilt geven dan zal ik dat doen!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
heren, norton ghost is geen gratis pakketje,

tenminste ik ga maar van het slechtste in de mens uit en ik neem aan dat je een volledige versie (of url) wilt mailen?

dat mag dus niet :)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

HIER HEB IK DUS ALTIJD ZO'n HEKEL AAN HE. Je mag je medetweaker toch wel helpen, HEB JIJ NIKS ILLIGAALS THUIS????? :r Ik was van plan uhm alleen ghost.exe te mailen, als ut uhm bevalt ken ie altijd de volledige aanschaffen, hier kan ie slecht lokaal een cloontje mee draaien TEVREDEN ??? Bill Gates
tsss

• Zwelgje
ik heb genoeg illegaals in huis, maar dat ga ik HIER NIET AANBIEDEN AAN ANDERE TWEAKERS!!!

• Zwelgje
oh nn nog wat

met dhr. Bill Gates wens ik al helemaal op geen enkele wijze geassocieerd te worden,

dank u,

Verwijderd

Mijn mail is theintersector@hotmail.com
Viel te verwachten he??? HAHA :)

Verwijderd

Ok dat neem ik dan terug zwelgje maar zeur alsjeblieft niet over zo'n pathetic ghost.exe filetje als je zelf ook zoveel illigaals heb liggen. >:)
tnx.

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op maandag 22 oktober 2001 20:31 schreef The_Intersector het volgende:
Mijn mail is theintersector@hotmail.com
Viel te verwachten he??? HAHA :)
bill gates: mjummie!
bsa: love it
ikke: waar gaat deze topic over, zeg! Ghost is de oplossing en waar je die wilt vinden/kopen, tsja, zoek eens goed zou ik zeggen :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Zwelgje
Op maandag 22 oktober 2001 20:39 schreef The_Intersector het volgende:
Ok dat neem ik dan terug zwelgje maar zeur alsjeblieft niet over zo'n pathetic ghost.exe filetje als je zelf ook zoveel illigaals heb liggen. >:)
tnx.
ok zand erover :)

• mradem
Wat een gedoe over warez of niet. bedankt in iedergeval voor je hulp The Intersector. Maar ik weet nu waarmee ik het kan doen dus dan ga ik zorgen voor Ghost 2002. Draai nml XP dus dat zal wel de enige versie zijn die draait (was ook bij Antivirus 2002 het geval).

• Tonnes746
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
Wat verouderde info misschien, maar met win98 kon je het OS overzetten door je nieuwe schijf als slave in te bouwen en dan vanuit een dos-windows 'xcopy *.* /c /h /e /r /k /y <nieuwe hd> ' te doen. Dan ombouwen en het werkt probleemloos. Misschien dat je dat ook kan doen, heb je ook geen ghost nodig :).

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

• mradem
maar ik heb XP. wil ook graag een duelboot maken met Win xp en win 98se maar dan moet ik eerst meer schijruimte hebben.
Pagina: 1