Toon posts:

Welk waterblok

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerst in gedachte om een swiftech mcw 462 Tec te nemen (want ik heb een peltier) ! Maar dat valt af in verband met corossie mijn radiator is namelijk van koper en dat swiftech blok van alluminium weet iemand een goed blok ?? geld speelt in principe geen rol ! En zelf maken doe ik het liefst niet maar als er niks anders op zit.......

Verwijderd

Danger-Den Maze 2
www.oc-shop.nl

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm............ zijn er revieuws van dat ding te vinden ???

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:41
DD Maze 2, of de Spir@l van www.dtekcustoms.com ..

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

de danger-den maze II is een zeer goed waterblokje.

Where is it?

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 20:22
hoe zet je dat er eigenlijk op?
ik heb een slot 1 met zo'n convertor en daar zit nou een p3 1ghz op met een coolermaster maar die gaat over 1 mem bankje heen nu zach ik daar dat slot 1 blokje, hoe maak je die vast? en gaat die ook over 1 bankje heen?

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Die nieuwe dangerdenz zijn echt goed. veel betere flow enzo.

Maar wat is er nog vetter als je eigen blok freezen. Helemaal op maat, eigen wens, eigen creatie. De prijs is minder. Maar er zijn ook luie, of mensen met twee linkerhanden, zonder apperatuur. Maar ik weet wel dat een eigen blokkie ontwerpen, maken enzo ruled. Zwaar ruled.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-05 17:26
zelf eentje maken :)

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Op maandag 22 oktober 2001 18:36 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
Ik had eerst in gedachte om een swiftech mcw 462 Tec te nemen (want ik heb een peltier) ! Maar dat valt af in verband met corossie mijn radiator is namelijk van koper en dat swiftech blok van alluminium weet iemand een goed blok ?? geld speelt in principe geen rol ! En zelf maken doe ik het liefst niet maar als er niks anders op zit.......
Die nieuwe blokken zijn beschermd tegen corrosie (blauwe waterblok)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

maybe een domme vraag hoor maare, kan zo'n danger-den maze 2 ook op een mobo zonder van die gaatjes, want mijn ehheft dus geeen gaatjes, en ik dat ding wel eingenlijk ;)

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-05 15:14

IvoB

Prutst er rustig op los

Boren... >:)>:)>:) Of neem meteen een KT266A plank..

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 20:12

Whuzz

Dodgeball!

Op zondag 04 november 2001 12:40 schreef jimtegoesdj het volgende:
maybe een domme vraag hoor maare, kan zo'n danger-den maze 2 ook op een mobo zonder van die gaatjes, want mijn ehheft dus geeen gaatjes, en ik dat ding wel eingenlijk ;)
Mijn slot-1 CPU had ook niet van die gaten (wel andere, maar het kostte wat tweaking om die te benutten). Gewoon een beetje creatief doen en het lukt wel :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Pagina: 1