Help! Mxstream met vigor 2200e werkt nie op 2e pc!

Pagina: 1
Acties:

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
echt super vaag ik doe precies hetzelfde op de 2e pc als op de 1e (voor zover ik weet want echt zo precies te vergelijken zijn WinXP,1e, en Win98,2e niet)
Maar ik volg de instruties op die op de website van [URL xs4all staan, maar het werkt gewoon niet omdat die 2e pc geen ip adres toe gewezen krijgt!! iemand een idee waar het aan kan liggen?? plzz help

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• McFlipp
niemand??? plzz help
Die 2e pc houd gewoon een of ander vaag ip adres als ik "winipcfg" draai en er staat ook niet ppp adapter ofzo iets das ook al zo vaag

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:19
dat er bij die 2e pc geen ppp staat lijkt me logisch. Maar wat als je die 2e pc nou eens ZELF een ipadres opgeeft wat geldig is voor de netmask die je zelf hebt ingesteld?

ach...in een volgend leven lach je er om!

• McFlipp
Euuhhh hoe bedoel je precies??
Maar btw het zou toch gewoon moeten werken zoals het hier http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/algemeen/vigor_win98.html
staat??

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Modem gewoon "BASIC" laten (:P)
Router erop, op pc's dynamic ip aan zetten, dan naar modem config gaan, user pass DNS instellen.... en klaar is kees :)

edit:

of modem op PRO mode zetten :)
http://adsltweak.iscool.nl

Verwijderd

Ken je misschien wat info plaatsen van wat je heb ingevult heb in je router (vigor 2200e)

heb je dns ingevult???

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 18:56 schreef NuKeFaCe het volgende:
Modem gewoon "BASIC" laten (:P)
Router erop, op pc's dynamic ip aan zetten, dan naar modem config gaan, user pass DNS instellen.... en klaar is kees :)
die vigor 2200e is een router!!!! die aan de dsl modem is verbonden!!
Pagina: 1