Voor bij m'n TV/hifi wil ik (ipv een stand-alone DVD die mp3 aankan) een redelijke pc voorzien van:
- dvd-rom
- veel HD-space voor mp3/divx/...
- hardware mpeg decoder/tv-out
- dd/dts audio met digitale i/o
- voorlopig een TB@800-1000
- draadloze optische rat
- nic
Het moet een beetje staan bij de rest van de av apparatuur, dus zoek ik een zwarte(!), redelijk kleine (desktop)kast met stevige voeding (athlon dus 250W minimaal lijkt me) die weinig tot geen herrie maakt (das toch niet teveel gevraagd
).
Zowel laag geluidsniveau als absolute stabiliteit zijn erg belangrijk... Ik wil echter geen exotische koeling!
Weet iemand een (betaalbaar) merk case dat te gebruiken is voor dit "project"? Of anders een case die te modden is zodat ie voldoet aan m'n wensen...
Verder nog eventuele suggesties/aanraders/tips?
- dvd-rom
- veel HD-space voor mp3/divx/...
- hardware mpeg decoder/tv-out
- dd/dts audio met digitale i/o
- voorlopig een TB@800-1000
- draadloze optische rat
- nic
Het moet een beetje staan bij de rest van de av apparatuur, dus zoek ik een zwarte(!), redelijk kleine (desktop)kast met stevige voeding (athlon dus 250W minimaal lijkt me) die weinig tot geen herrie maakt (das toch niet teveel gevraagd
Zowel laag geluidsniveau als absolute stabiliteit zijn erg belangrijk... Ik wil echter geen exotische koeling!
Weet iemand een (betaalbaar) merk case dat te gebruiken is voor dit "project"? Of anders een case die te modden is zodat ie voldoet aan m'n wensen...
Verder nog eventuele suggesties/aanraders/tips?