HP500 lampjes gedragen zich als kerstboom

Pagina: 1
Acties:

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Heeft iemand een idee wat er met mijn HP500 Deskjet inktjet printer aan de hand is. Als ik hem aanzet gaan alle pak en beet 6 de lampjes Nightrider nadoen, maar dan kris kras door elkaar.. Herkent iemand dit?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 22 oktober 2001 17:37 schreef Jazzper het volgende:
Heeft iemand een idee wat er met mijn HP500 Deskjet inktjet printer aan de hand is. Als ik hem aanzet gaan alle pak en beet 6 de lampjes Nightrider nadoen, maar dan kris kras door elkaar.. Herkent iemand dit?
Al is de stroom eraf gehaald en dan printer weer aangedaan?

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Verwijderd

Zitten de cartridges er goed in?

8-)

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 09:44
Kunnen je cartridges vrij bewegen??

Het kan zijn dat je de transparante 'klep' verkeerd-om hebt zitten, zodat de cartridges daarachter blijven hangen. Dit had ik ook wel eens toen ik deze printer nog had.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:42

WouterG

Dit is geen ondertitel

Filmpjuh!!!!

Verwijderd

Ja.

Op dit site van hp staat een complete uitleg van wat er aan de hand is.
Meestal papierfout, inktcartridgefout erin geplaatst of leeg.

http://search.hp.com/gwnldut/query.html?col=gwnldut+ccnl&ht=0&qp=&qt=HP+deskjet+500&qs=&qc=&pw=100%25&ws=0&la=nl&qm=0&st=1&lk=1&rf=0&oq=&rq=0&si=1

Verwijderd

FRONT PANEL LIGHT INDICATIONS
Front Panel Lights
Possible Causes
Solutions

All lights blink simultaneously
A non-recoverable error occurred.
1. Turn the printer off, remove any optional plug-in cartridges, and turn the printer on.

2. If the printer powers up properly, but will not power up with the optional plug-in cartridge, the plug-in cartridge is faulty.

3. If the printer displays the error pattern without any optional plug-in cartridge installed, have the printer repaired.

Nog meer lampjes:

http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpd01358.html

Verwijderd

Als ik hem aanzet gaan alle pak en beet 6 de lampjes Nightrider nadoen...........
lollig, maar doet tie het wel dan, of wat zegt de software via de diagnose?

• Jazzper
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
nou erg onwaarschijnlijk, maar ik ben er bijna 100% van overtuigd dat er niks nada noppes hardwarematig, danwel softwarematig veranderd is.. maar ja ik zou het zelfde denken als jullie: dat moet haast wel, toch? De printer kreunt als een oud lijk als ik hem aanzet... ik weet het niet meer...

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• FailFr8er
  • Laatst online: 18-08 14:14
Op dinsdag 23 oktober 2001 04:25 schreef Jazzper het volgende:
nou erg onwaarschijnlijk, maar ik ben er bijna 100% van overtuigd dat er niks nada noppes hardwarematig, danwel softwarematig veranderd is.. maar ja ik zou het zelfde denken als jullie: dat moet haast wel, toch? De printer kreunt als een oud lijk als ik hem aanzet... ik weet het niet meer...
Cool, sinds wanneer kreunen oude lijken (FILMPIE MET GELUID :))

Ik heb geen idee wat het probleem zou kunnen zijn though, maaar ik ben wel fan van nightrider, so I WANT MOVIE :)

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

okay, movie is veel gevraagd.

fotos met mp3 bestand is ook goed :)

Akita

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 12:47
Is och gezellig. Zet een MP3tje aan en je hebt een mooie disco!

Verwijderd

Nou fluim, waar blijft die movie?

Romeo Delta, Echo Sierra!! :+

Verwijderd

Papier op? Printkop kan niet heen en weer?
Pagina: 1