Soundblaster Audigy MP1 Bulk

Pagina: 1
Acties:

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Wat is dit voor versie? Deze zag ik voor een klein prijsje (146,-) bij queen systems.
Kan iemand het verschil uitleggen tussen de MP1 (?) en de player variant?

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37
Op maandag 22 oktober 2001 17:37 schreef WaarAnders het volgende:
Wat is dit voor versie? Deze zag ik voor een klein prijsje (146,-) bij queen systems.
Kan iemand het verschil uitleggen tussen de MP1 (?) en de player variant?
Ik zag het ook staan en wat het nou precies is?? Maar volgens mij is het niet een een echte Audigy, want de goedkoopste is idd de player. Misschien iets dat je op de Audiby aan kan sluiten, of zo'n bracket ding.

| I've got permission to color outside the lines |

• WaarAnders
Als je die doos ziet, zou je toch zeggen dat het een echte kaart is. Ook geven ze niet aan dat het om iets anders gaat, zou slordig zijn dan.

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:51
Het zal wel de OEM versie van de Audigy zijn. Dat betekent dat je geen extra software krijgt, alleen drivers, en volgens mij heeft de OEM Audigy geen SB1394 (FireWire) aansluiting.

Verwijderd

De Audigy Oem heeft geen extra software en geen fireware aansluiting die de meesten onder ons waarschijnlijk niet nodig zijn.
Ook zit deze kaart waarschijnlijk niet in een mooie Creative verpakking maar gewoon een anti statisch zakje met cd en boekje.

Trouwens fireware is straks ook weer verouderd met USB 2.0.

Dus kort samengevat kopen die audigy!

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op maandag 22 oktober 2001 18:53 schreef freezy17 het volgende:

Trouwens fireware is straks ook weer verouderd met USB 2.0.
Tering snel ff bellen met Sony, Philips, Apple, Panasonic, JVC,...(vul hier de rest in) dat ze voor het verkeerde systeem gekozen hebben.... ;) (ik wou dat ik een glazen bol had :) )

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• WaarAnders
Freezy17==> Waar haal jij die glazen bol vandaan? Firewire wordt ook verder ontwikkelt hoor |:(

Maar ik d8 juist dat er in C!T stond dat standaart alle audigies met fw uitgerust zouden worden.

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 20:35 schreef WaarAnders het volgende:
Freezy17==> Waar haal jij die glazen bol vandaan? Firewire wordt ook verder ontwikkelt hoor |:(

Maar ik d8 juist dat er in C!T stond dat standaart alle audigies met fw uitgerust zouden worden.
nou sterker nog er wordt een variant met glasvezel onwikkelt die geloof ik 3200mbps moet gaan trekken!!!!!!!!!! netwerkje aanleggen >:)

• WaarAnders
[of-topic] Netwerkje, het hele internet vervangen en dan allemaal servertjes draaien >:) [/of-topic]

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Ik heb hem eerder al bij Queensystems besteld. Na 2 weken nog niks ontvangen en ze reageren ook niet op mijn mailtjes dus mijn advies met Queensystems: niet doen.

Ik heb hem bij Koopcitee nu besteld, ze hebben hem niet op voorraad maar hij wordt voor me op voorraad gehaald :)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op maandag 22 oktober 2001 23:26 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
Ik heb hem eerder al bij Queensystems besteld. Na 2 weken nog niks ontvangen en ze reageren ook niet op mijn mailtjes dus mijn advies met Queensystems: niet doen.

Ik heb hem bij Koopcitee nu besteld, ze hebben hem niet op voorraad maar hij wordt voor me op voorraad gehaald :)
Ik had die ook bij Queensystems besteld. Zelfde probleem. Telefoontjes nemen ze ook niet aan. 10x gebeld (letterlijk!). Volgens mij is die tent op de fles of zo.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Op dinsdag 23 oktober 2001 11:01 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Ik had die ook bij Queensystems besteld. Zelfde probleem. Telefoontjes nemen ze ook niet aan. 10x gebeld (letterlijk!). Volgens mij is die tent op de fles of zo.
tja en je kunt ook moeilijk een negatieve shop survey invullen aangezien je niks krijg van die gasten :D

• WaarAnders
hmmm, dat wordt nog ff nadenken voor ik daar mijn systeempje koop, of eigenlijk een goedkoop systeempje voor mijn zusje >:)

[flame-op-zusje-mode] Ze ziet het verschil toch niet tussen een kast en een monitor >:) [/flame-op-zusje-mode]
Pagina: 1