Wat is dit voor versie? Deze zag ik voor een klein prijsje (146,-) bij queen systems.
Kan iemand het verschil uitleggen tussen de MP1 (?) en de player variant?
Ik zag het ook staan en wat het nou precies is?? Maar volgens mij is het niet een een echte Audigy, want de goedkoopste is idd de player. Misschien iets dat je op de Audiby aan kan sluiten, of zo'n bracket ding.Op maandag 22 oktober 2001 17:37 schreef WaarAnders het volgende:
Wat is dit voor versie? Deze zag ik voor een klein prijsje (146,-) bij queen systems.
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Tering snel ff bellen met Sony, Philips, Apple, Panasonic, JVC,...(vul hier de rest in) dat ze voor het verkeerde systeem gekozen hebben....Op maandag 22 oktober 2001 18:53 schreef freezy17 het volgende:
Trouwens fireware is straks ook weer verouderd met USB 2.0.
Verwijderd
nou sterker nog er wordt een variant met glasvezel onwikkelt die geloof ik 3200mbps moet gaan trekken!!!!!!!!!! netwerkje aanleggenOp maandag 22 oktober 2001 20:35 schreef WaarAnders het volgende:
Freezy17==> Waar haal jij die glazen bol vandaan? Firewire wordt ook verder ontwikkelt hoor
Maar ik d8 juist dat er in C!T stond dat standaart alle audigies met fw uitgerust zouden worden.
Ik had die ook bij Queensystems besteld. Zelfde probleem. Telefoontjes nemen ze ook niet aan. 10x gebeld (letterlijk!). Volgens mij is die tent op de fles of zo.Op maandag 22 oktober 2001 23:26 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
Ik heb hem eerder al bij Queensystems besteld. Na 2 weken nog niks ontvangen en ze reageren ook niet op mijn mailtjes dus mijn advies met Queensystems: niet doen.
Ik heb hem bij Koopcitee nu besteld, ze hebben hem niet op voorraad maar hij wordt voor me op voorraad gehaald
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
tja en je kunt ook moeilijk een negatieve shop survey invullen aangezien je niks krijg van die gastenOp dinsdag 23 oktober 2001 11:01 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Ik had die ook bij Queensystems besteld. Zelfde probleem. Telefoontjes nemen ze ook niet aan. 10x gebeld (letterlijk!). Volgens mij is die tent op de fles of zo.