Toon posts:

radiateur tap

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan een radiateur slopen uit een oude tap maarre daar zit waarschijnlijk van dat gas in. Mij oom zegt dat het voor je zelf geen kwaad kan maar alleen voor de ozon laag. Het is een soort iedee wat ook in een koelkast zit(die radiateur niet maar de werking) . Kan ik deze er gewoon uithalen (gratiz) of kan ik toch beter ergens anders zo'n ding van daan halen>?

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

CFK's dus :S ? niet heel lekker voor de ozonlaag idd...maaruh maybe kunnen ze m ergens leegmaken ?

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik weet zo niet hoe dat ding eruit ziet, maar een autoradiator van de sloop is waarschijnlijk efficienter (grotere totale oppervlakte, en toch compacter). En je doet er onze dierbare ozonlaag geen kwaad mee :)
Maargoed van mij hoef je het niet te laten hoor :)

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Topicstarter
uhm die radiateur is groot zat ik denk ongeveer een zijkant van eeen midi tower :P en 1 zo'n gasje er bij zal de ozon toch niet zo'n kwaad doen ? ik denk dat ik het morgen maar eens ga proberen

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 19:33

dfr0st

Geel is mooier

ach eentje kan geen kwaad >:)

-

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 12:13

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Een bierkoeler ???

Zon ding wat tussen de tap kraan en het vat zit ????
Werkt ie nog ???
Als dit zo zou zijn kan je er dan wat meer info over geven ??
Ametingen werking enzo...
Dit kan namelijk ideaal zijn om je koelwater te koelen.
Als het is wat ik verwacht regel ik je de mooiste radiator voor je die je wil hebben >:)

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

• snars
  • Niet online
Ow sjit ja....niet slopen dat ding!
Proberen om het koelgedeelte eruit te slopen, ZONDER het gas eruit te laten lopen, warmtewisselaar bouwen, en hoppakee, HOMEMADE VAPOCHILL!

Geef ff wat meer info over dat ding, ik begin geinteresseerd te raken :Y)

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Topicstarter
nou brengen jullie mij ook op een idee jongesn gewooon dat ding naast de computer poffen :). Ik zal morgen eens ff uitzoeken hoe het percies zit!!! morgen meer info :)

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:23
Als je dan bier door je systeem laat lopen, dan heb je direct 2 vliegen in 1 klap, een goed gekoelde computer, en direct een biertap naast je pc :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog eens nagevraagd! HET is niet echt een tap maar een apparaat dat zorgt dat het bier rond de 5 gr wordt. Dus je sluit een vat er op aan. Dat bier loopt langs dat water op 1 of andere manier en dan gaat het koud na de tap. Het is denk ik wel ideaal heb je water van rond de 5 graden om je proc. mee te koelen alleen mijn pa begon te zeuren ofver het stroom verbuik :(. Ik ga morgen eens ff kijken. Er waren er nog 2. 1tje half uit elkaar omdat ik niet aan dat ding gedacht had en 1 hele daar ga ik morgen eens mee experimenteren :)

• Koekie007

Koekie007

Hebben hebben hebben .... deam dit is maybe wel ideaal om je koelwater mee te koelen .... Heb je msn/ICQ dan praten we daar wel ff. verder. :7

Verwijderd

Topicstarter
er zit ook al standaard een pomp in die alles rondpompt :P maar ik vermoet dat dit wel een echte sterke pomp is immmers het hele bier ciruit wordt er mee gekoeld, duz kunj wat met diepomp of zeg je van sluit die pomp af en zet gewoon een pompje van bijv. 1200 L/P uur erin? want ik weet niet of die koelblokken tegen een hoge druk kunnen?

• Koekie007

Koekie007

hmz... zou je mij kunnen mailen/icq/msnen over die dingen
ik ben namelijk zeer geintereseert in zon appraat. Heb er ook nog wel geld voor over ;)

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Als er iemand gelukkig met dat ding gaat zijn is het koekie wel. Die is nu al heel lang op zoek naar zoiets.

Betalen :), koek :). Nu nog geld he ;).

Verwijderd

Misschien moet je eens kijken naar van die vakantie koelboxen die op stroom lopen, die kun je kopen in de gemiddelde vakantie spullen winkel, deze zijn namelijk geheel stil, maar koelen wel enorm. Tevens kun je ook naar een caravan kerkhof gaan en daar een koelbox slopen, zoals ik heb gedaan uit een kip caravan. *D

• bredend
  • Laatst online: 21-08 22:28
Met een beetje mazzel kan je zo een oude vriezer bij de plaatselijke grof-vuil dienst ophalen... >:)
Dan hep je wel een ChloorFluorKoolstof koeler, maar die doen het wel goed.....

oeps, ff op de datum letten in het vervolg glaube ich.

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 17:40 schreef dfr0st het volgende:
ach eentje kan geen kwaad >:)
jah, en iedereen zegt dat en later is er geen ozonlaag meer

Verwijderd

zet gewoon die tap aan en gebruik dat als koelwater en dan laat je je koelwater daar gewoon uithalen en dan kan je ook nog een tap in je pc maken
Pagina: 1