Toon posts:

Newbie wil info over router

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ello

Ik loop nu al een tijdje te kutten om me ADSL verbinding te delen met proggies enzo...maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar(kom hier nog wel ff op trug)

Ik krijg het dus niet voor elkaar...zit nu al 2weken te kloten en word er gewoon ECHT GEK van...

Daarom heb ik nu zoiets van wtf opdonderen met die shit...en nu wil ik mischien een router kopen.

Maar de vraag is...is alles makkelijk te instellen met een router?Watvoor router moet ik hebbe?Hoe duur zijn ze ong?Moet je nog veel installen op de comps zelf?

Plz geen linkies...
In de search heb ik ook al gezocht maar vond niet echt wat ik zocht.

Thx alvast

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

kicken na nog niet eens een uur = wel ies te hoor :Z

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ben erg wanhopig nml

Kheb 2weken geleden nieuwe PC gekocht
En kheb nieteens normaal kunnen gamen omdat ik het internet niet gedeelt krijg....(ben er elke dag mee bezig geweest)

Niet kunnen gamen voor 2weken is toch wel een goed excuus om te "toppen" of niet?:)

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

hier [topic=185140/1/25]

uitgebreide draad

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag weten of het moeilijk te installen is ect....als het niet zo is dan pas wil ik wel weten wat de prijzen zijn:P

Trouwens is je ethernet adsl modem makkelijk om te bouwen naar router?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 22 oktober 2001 17:35 schreef crazybikkel het volgende:
Ik wil graag weten of het moeilijk te installen is ect....als het niet zo is dan pas wil ik wel weten wat de prijzen zijn:P

Trouwens is je ethernet adsl modem makkelijk om te bouwen naar router?
Alle vragen die je hier stelt zijn met de zoekfunctie van GoT te vinden, plus het eerder genoemde topic.

Over routers loopt al een draadje en ook over het ombouwen van je ADSL modem naar router loopt een interessant topicje in [forum=4]. Even zoeken dus.

Verder: niet zo snel schoppen, wanhopig of niet, het is gewoon ongeduldig & irritant, en no way to go.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.