Hoe krijg ik dit voor elkaar. Het lukt mij niet, ik heb een variabel maar moet er dus puntjes tussen zetten maar die is niet altijd evenlang die variable.
Please help me.
Please help me.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Public Function ReverseString$(RevStr$) Dim Dummy$ Dim dum If Len(RevStr$) = 1 Then ReverseString$ = RevStr$ Exit Function End If If Len(RevStr$) = 2 Then Dummy$ = Right$(RevStr$, 1) + Left$(RevStr$, 1) ReverseString$ = Dummy$ Exit Function End If ReverseString$ = Right$(RevStr$, 1) For dum = Len(RevStr$) - 1 To 1 Step -1 Dummy$ = Mid$(RevStr$, dum, 1) ReverseString$ = ReverseString$ + Dummy$ Next End Function |
graag gedaan, daarvoor zijn we hier heOp maandag 22 oktober 2001 18:39 schreef volcano[gbb] het volgende:
Heel erg bedankt voor je hulp.
Exact expert nodig?
kan natuurlijk ookOp maandag 22 oktober 2001 19:15 schreef Crazy_D het volgende:
Kijk eens naar de FormatNumber functie
das idd 3 keer zo handigOp maandag 22 oktober 2001 19:15 schreef Crazy_D het volgende:
Kijk eens naar de FormatNumber functie
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
explain!Op maandag 22 oktober 2001 19:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
das idd 3 keer zo handig
wel eng ander script verder
disjfa.nl
jah maar dat heeft helemaal nix met de functie ReverseString te maken. Die zet gewoon een string precies andersom. bijv:Op maandag 22 oktober 2001 22:33 schreef disjfa het volgende:
ff snel checken [dis ect eritant, op mijn werk heb ik t staan, maar ja, nu ff zoeken]
hmm kan t ff nie vinden.
als je dan ff msdn kan zoeken op format.
functie is als:
string = format(string, "###,00")
heb je verder formatcurrency en formatnumber.
das maar een regel, en dat gaat nou eenmaal sneller
1
2
3
4
| dim DezeString as String
DezeString = ReverseString("blaat")
Print DezeString
' dan komt er uit 'taalb' |
maar daar ging t toch nie om??? t ging toch om puntjesOp maandag 22 oktober 2001 22:37 schreef Exterazzo het volgende:
[..]
jah maar dat heeft helemaal nix met de functie ReverseString te maken. Die zet gewoon een string precies andersom. bijv:
code:
1 2 3 4dim DezeString as String DezeString = ReverseString("blaat") Print DezeString ' dan komt er uit 'taalb'
disjfa.nl
ik reageerde op dit:Op maandag 22 oktober 2001 22:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
maar daar ging t toch nie om??? t ging toch om puntjes
wel eng ander script verder
sorryOp dinsdag 23 oktober 2001 07:57 schreef Exterazzo het volgende:
[..]
ik reageerde op dit:
[..]
disjfa.nl