Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Dat ie nu is weggelopen is redelijk begrijpelijk hoor.
Heel TA draait door op dit moment.
Tn opzichte van het team is het niet goed, maar ten opzichte van de naam TA is het goed te begrijpen.
Zie ook de ECCp DPCH thread
bovenstaande is niet bedoeld als project reclame.
Heel TA draait door op dit moment.
Tn opzichte van het team is het niet goed, maar ten opzichte van de naam TA is het goed te begrijpen.
Zie ook de ECCp DPCH thread
bovenstaande is niet bedoeld als project reclame.
Verwijderd
Cobra zit idd bij seti@nl (nickname in het forum van seti@nl is CobraICE). Hier word waarschijnlijk iemand anders bedoeld die bij het team van AT zit/zat.Op maandag 22 oktober 2001 17:10 schreef piepemuiz het volgende:
Bij welk team zit CobraIce nu weer??? seti@nl?
En blij toe, anders hebben wij bij dpc niemand meer om echt tegenop te kijken. En dat is bij seti@nl ook hoor
/me houd wel van een beetje strijd van twee teams in nederland, alleen moet dpc dan nog wat groter worden
CobraIce zat zowel bij S@NL en AT (de hoofdproduktie wel bij S@NL). Ik vind de titel btw niet erg toepasselijk maar dat is mijn mening
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Verwijderd
ok, de uitleg van CobraICE himself op deze link:
http://setiforum.mine.nu/ubb/Forum1/HTML/000412.html
http://setiforum.mine.nu/ubb/Forum1/HTML/000412.html
Tsja, het gaat niet helemaal goed bij Anand geloof ik....
Erg vervelend, zie toch liever een groeien tegenstander dan een tegenstander die geheel wegvalt.
Erg vervelend, zie toch liever een groeien tegenstander dan een tegenstander die geheel wegvalt.
Ok, hier even een TA verhaaltje.
Kan dit topic trouwens niet een betere naam krijgen.
Je had dus dat gezeur met die popups die uiteraard ronduit vervelend zijn.
Alleen, werden de meeste draadjes daarover genegeerd.
Da's natuurlijk al vervelig op zich.
Verder trekken ze zich bij AT weinig aan van het DC gebeuren. Ook dat zet kwaad bloed.
Op een gegeven moment is dat uit de hand gaan lopen, en zijn een aantal leden mods gaan pesten met onzinnige threads.
Die gelijk reageren met alle draadjes die ook maar een beetje off-topic waren dicht te gooien. En dat gaf weer een leuke ketting reactie.
Probleem was bijvoorbeeld dat er een hoop draadjes gepost werden, over wat er nu eigenlijk aan de hand was. Die werden ook weer gelijk dicht gegooid. Later bleek dat te zijn omdat de mods vonden dat dit een zaak was voor het forum issues forum. De meesten wisten dat niet.
Dus dat was van: vragen om opheldering, slotje, vragen ..... enz
Helemaal leuk werd het toen CobraICE reageerde.
Zijn post had normaal nog wel door de beugel gekunnen, maar in deze situatie ging dat goed fout. Een modje sloot de draad, en CobraICE was woedend, en schold de mods uit voor een peace of shit. En dat resulteerde weer in een ban.
Goed, duidelijk is dat dit een circus oplevert in de SETI wereld.
Bij ECCp ging het gelijkertijd mis. Een modje sloot een van de statsthreads. Toen was er helemaal geen houden meer aan.
De uren na die twee laatste gebeurtenissen was het oorlog op het TA forum.
Ondertussen is de boel een beetje afgekoeld.
De mods stellen zich toleranter op, en er wordt zelfs gewerkt aan meer erkenning voor het Team AnandTech.
Alleen, voor sommige gebruikers is dat niet genoeg. Die willen pas terugkomen als er excuses worden aangeboden.
Ik heb alleen niet te geloven dat dat gaat gebeuren.
Ook een aantal gebruikers heeft zich misdragen, dus dan zouden die ook hun excuses moeten aanbieden.
Goed,
Dat is ongeveer het TA verhaal.
Verdere details e.d.: Zie de ECCp DPCH threads
Kan dit topic trouwens niet een betere naam krijgen.
Je had dus dat gezeur met die popups die uiteraard ronduit vervelend zijn.
Alleen, werden de meeste draadjes daarover genegeerd.
Da's natuurlijk al vervelig op zich.
Verder trekken ze zich bij AT weinig aan van het DC gebeuren. Ook dat zet kwaad bloed.
Op een gegeven moment is dat uit de hand gaan lopen, en zijn een aantal leden mods gaan pesten met onzinnige threads.
Die gelijk reageren met alle draadjes die ook maar een beetje off-topic waren dicht te gooien. En dat gaf weer een leuke ketting reactie.
Probleem was bijvoorbeeld dat er een hoop draadjes gepost werden, over wat er nu eigenlijk aan de hand was. Die werden ook weer gelijk dicht gegooid. Later bleek dat te zijn omdat de mods vonden dat dit een zaak was voor het forum issues forum. De meesten wisten dat niet.
Dus dat was van: vragen om opheldering, slotje, vragen ..... enz
Helemaal leuk werd het toen CobraICE reageerde.
Zijn post had normaal nog wel door de beugel gekunnen, maar in deze situatie ging dat goed fout. Een modje sloot de draad, en CobraICE was woedend, en schold de mods uit voor een peace of shit. En dat resulteerde weer in een ban.
Goed, duidelijk is dat dit een circus oplevert in de SETI wereld.
Bij ECCp ging het gelijkertijd mis. Een modje sloot een van de statsthreads. Toen was er helemaal geen houden meer aan.
De uren na die twee laatste gebeurtenissen was het oorlog op het TA forum.
Ondertussen is de boel een beetje afgekoeld.
De mods stellen zich toleranter op, en er wordt zelfs gewerkt aan meer erkenning voor het Team AnandTech.
Alleen, voor sommige gebruikers is dat niet genoeg. Die willen pas terugkomen als er excuses worden aangeboden.
Ik heb alleen niet te geloven dat dat gaat gebeuren.
Ook een aantal gebruikers heeft zich misdragen, dus dan zouden die ook hun excuses moeten aanbieden.
Goed,
Dat is ongeveer het TA verhaal.
Verdere details e.d.: Zie de ECCp DPCH threads
Verwijderd
Denk dat onenigheid overal optreedt waar mensen samen zijn (dus o.a. op fora), helaas...
Alleen schelden wij de mods niet uit voor rotte vis ofzo als ze eens een draadje sluiten
Alleen schelden wij de mods niet uit voor rotte vis ofzo als ze eens een draadje sluiten
Verwijderd
Het gaat niet echt goed met Team Anandtech, eerst stoppen veel members met RC5 en nu ook nog SETI.
RC5 heeft een heel andere reden
En ECCp is ook gekelderd
En ECCp is ook gekelderd
Tja, maar af en toe modjes afzeiken moet toch wel kunnenOp dinsdag 23 oktober 2001 18:33 schreef DSmarty het volgende:
Had het al gelezen...GoT is dus niet het enige forum waar zo once in a while wat gezeik is.
[removed]
Ik heb nooit een MODje afgezeiktOp dinsdag 23 oktober 2001 21:21 schreef redwing het volgende:
Tja, maar af en toe modjes afzeiken moet toch wel kunnen
Verwijderd
Afgemelkt dan?Op dinsdag 23 oktober 2001 22:31 schreef KoW het volgende:
[..]
Ik heb nooit een MODje afgezeikt
Hier is een modje gewoon een persoon, bij ons meestal DSmarty, soms komt een andere langs.
De modjes nemen ook deel in de discussies enzo.
Verder, als er iet te modden valt wordt dat gedaan via een normale reactie op de post waarin wordt uitgelegd wat er mis is. Daar is dat simpelweg een edit in je tekst van ene AnandTech Moderator, en een slotje.
Kortom, hier zijn de modjes veel persoonlijker aanwezig, en dat vind ik echt een voordeel tov dat onpersoonlijke gedoe bij TA
De modjes nemen ook deel in de discussies enzo.
Verder, als er iet te modden valt wordt dat gedaan via een normale reactie op de post waarin wordt uitgelegd wat er mis is. Daar is dat simpelweg een edit in je tekst van ene AnandTech Moderator, en een slotje.
Kortom, hier zijn de modjes veel persoonlijker aanwezig, en dat vind ik echt een voordeel tov dat onpersoonlijke gedoe bij TA
Verwijderd
De link zal ongetwijfeld al ergens gepost zijn, maar de 'man himself': Anand heeft eindelijk wat van zich laten horen en wel in dit draadjde:
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=605533&STARTPAGE=1
Ik verwacht dat rond volgende week deze tijd alle TA'ertjes weer op hun oude plekkie zitten.
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=605533&STARTPAGE=1
Ik verwacht dat rond volgende week deze tijd alle TA'ertjes weer op hun oude plekkie zitten.
Pagina: 1