Toon posts:

Clan Talk (Q3, CS, UT etc.)

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vernomen dat er nogal wat mensen SPELLEN spelen :) En dan zitten ze nog in een clan ook.

Leef je hier uit op het gebied van clans. Vertel bijv. in welke clan je zit, waarom, welke clan je niet leuk vind, welke speler (van GoT) je slecht, geef links naar clansites (mag dat? zo niet dan niet!), verzin zelf wat..

Kortom: Clan Talk :)
Maak er iets gezelligs van :)

BTW: ikzelf zit in <-=TRU=-> (The Real Untouchables) Dat is een goedlopende UTAssault clan. De clan zit in divisie 1 van de UTAssault league. En ik HAAT SPAMCLANS!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Check sig enzo :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 19:28
wheee :D http://dmg.gamepoint.net :)
ik zit in de Dutch Master Gamers, een NL UTclan die al 1.5 jaartjes meegaat en die ook redelijk hoog staan in de leagues overal :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

[RvL] 0wnz {DMG} :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• ravenger
hehe, alleen is DMG geen CTF clan :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op maandag 22 oktober 2001 17:01 schreef RaVeNgEr het volgende:
hehe, alleen is DMG geen CTF clan :P
Wie zegt dat wij alleen ctf doen?

Verwijderd

Topicstarter
[RvL] 0wnz {DMG}
Bewijs maar :P (speel een friendly en geef de uitslag :P)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik zat in XT (X-team) en we zijn gemerged met Tu (The Unquestionables)

Helaas is degene waarom ik uberhaubt ooit een klen ging versterken weggegaan dus misschien ben ik nu een beetje klenloos

Ik heb een hekel aan mensen die vergeten zijn dat je een spelletje voor je plezier speelt en daardoor het spel indirect ook voor andere bederven..
In unreal 1 leefde het begrip respawnkill/typekill/no-weapon-kill nagenoeg niet...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

[quote]
Op maandag 22 oktober 2001 17:01 schreef Makheloth het volgende:
[RvL] 0wnz {DMG}
[/QUOTE[

Bewijs maar :P (speel een friendly en geef de uitslag :P)
Ik vinnet best :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hekel aan mensen die vergeten zijn dat je een spelletje voor je plezier speelt
Ik weet precies wat je bedoelt.. Heb ik zelf ook gehad.. Ik was gewoon TE verslaafd aan UT dat ik was vergeten dat het een spel was :/

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 17:00 schreef Taro het volgende:
[RvL] 0wnz {DMG} :)
{G} 0wns [RvL] :P
en ga nu dat UT filmpie is ff afmaken :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 oktober 2001 17:05 schreef Numb1 het volgende:

[..]

en ga nu dat UT filmpie is ff afmaken :P
Wat bedoel je daarmee?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Die is bijna af, Fizz moet nog ff wat Flash enzo maken en dan zijn we ready :)

Verwijderd

Topicstarter
Voor een clansite? Post url eens..

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 17:06 schreef Taro het volgende:
Die is bijna af, Fizz moet nog ff wat Flash enzo maken en dan zijn we ready :)
yeee :*

• ravenger
Ik heb een hekel aan mensen die vergeten zijn dat je een spelletje voor je plezier speelt en daardoor het spel indirect ook voor andere bederven..
In unreal 1 leefde het begrip respawnkill/typekill/no-weapon-kill nagenoeg niet...
idd, komt maar al te vaak voor :r en velen schijnen het normaal te vinden om te respawnkillen. Sommige clans spelen zelfs volgens zo'n tactiek met respawnkills maar et haalt echt de fun en de spanning uit de game vandaan en dat is nou juist niet de bedoeling.

btw, vanavond Xtreme vs DMG voor CB cup :D
allemaal kijken in #DMG_vs_Xteme voor de warreporter @ 21:00 :) (irc.quakenet.org)

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
hmm ben half clan-leader voor een Science and Industryclan.
[EMS] Evil Monkey Syndicate
www.si-ems.freeservers.com

en op irc.gamesnet.net #ems

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op maandag 22 oktober 2001 17:06 schreef Makheloth het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Ken je de eurocup movie van clanbase gemaakt door Amsterdam Wob?

De UT scene op ClanBase vond het heel leuk dat er dus geen UT in voorkwam dus ben ik met een paar mensen (We hadden dit weekend een RvL Lan) al een tijdje bezig om demos te verzamelen van kewle kills, vette skillz, humor dingen enzo en daar maak ik een divx van.
Voordat je vraagt hoe ik dat doe: demo afspelen op een pc met tv-out en dan met s-vhs kabel naar een pc met tv-in naar .avi opnemen en dan met Adobe Premiere knippen/plakken en muziek eronder zetten en naar divx converten :)

Verwijderd

Topicstarter
hmm lachuh :) Kan je niet ff een filmpje uploaden zodat ik hem kan d/l-en? :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op maandag 22 oktober 2001 17:11 schreef Makheloth het volgende:
hmm lachuh :) Kan je niet ff een filmpje uploaden zodat ik hem kan d/l-en? :)
Ik zal kijken of ik een kleine demo heb L:)

Verwijderd

Topicstarter
Snel snel snel :D

Moet wel een mooie zijn eh? 8-)

Wie zitten er in een clan die aan leugues meedoen? (clanbase, UTAS, etc..)

• ravenger
Op maandag 22 oktober 2001 17:10 schreef Taro het volgende:

[..]

Ken je de eurocup movie van clanbase gemaakt door Amsterdam Wob?

De UT scene op ClanBase vond het heel leuk dat er dus geen UT in voorkwam dus ben ik met een paar mensen (We hadden dit weekend een RvL Lan) al een tijdje bezig om demos te verzamelen van kewle kills, vette skillz, humor dingen enzo en daar maak ik een divx van.
Voordat je vraagt hoe ik dat doe: demo afspelen op een pc met tv-out en dan met s-vhs kabel naar een pc met tv-in naar .avi opnemen en dan met Adobe Premiere knippen/plakken en muziek eronder zetten en naar divx converten :)
kewl, hoeveel frames ongeveer per sec?
Ik wil ook iets doen met UT movies, maar dan in flash importeren nl alleen wat ik nu geprobeerd heb stinkt, want ik heb maar 3 fps hehe.

Verwijderd

me eigen clan... uit verveling gestart eerlijk gezegd =]

http://onfire.zvdk.nl

tja je moet wat he .... onze tp zuigt alleen nog wel jammer want individueel zijn wel goed.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

768x576 met 30 fps.

Ben nu een voorbeeld aan het uploaden, de kwaliteit van het uiteindelijke geval zal hoger liggen omdat ik dan geen quota heb net als nu bij Chello :(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 oktober 2001 17:15 schreef SuB het volgende:
me eigen clan... uit verveling gestart eerlijk gezegd =]

http://onfire.zvdk.nl

tja je moet wat he .... onze tp zuigt alleen nog wel jammer want individueel zijn wel goed.
Geen slechte zaak hoor je eigen clan beginnen :)

• ravenger
Op maandag 22 oktober 2001 17:14 schreef Makheloth het volgende:
Snel snel snel :D

Moet wel een mooie zijn eh? 8-)

Wie zitten er in een clan die aan leugues meedoen? (clanbase, UTAS, etc..)
clanbase: UT 2on2 NL, UT 2on2 int, UT TDM int, UT TDM NL, UT CB cup
Jolt 4on4 UT cup 2nd div, BW ut 4on4 CUP 2nd div, Battlenation
en ik zal vast nog wat vergeten zijn hehehe

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 17:17 schreef Makheloth het volgende:

[..]

Geen slechte zaak hoor je eigen clan beginnen :)
nope alleen moet je dan ineens zoveel dingen regelen site maken irc kanaal etc etc

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-11 21:08
jaja twee clans hierzo 1ste (HRW) honored rune warriors de beste Rune clan op het internet :) en de tweede me eigen en newbie clan met CS genaamd -=[CH]=- Corpsehunters stelt niet veel voor hoor maar net zoals iemand anders al zei gewoon uit verveling gestart :)

hoi

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op maandag 22 oktober 2001 17:18 schreef Taro het volgende:
members.chello.nl/m.lanphen/Taro-test.avi

GL!
Als je hem niet kan afspelen moet je ff de nieuwste divx 4.02 codec downen....

Verwijderd

Topicstarter
rgr... geloof dat ik die wel heb :) Ik zal je nog wel zeggen wat ik ervan vind .. Vast wel mooi :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op maandag 22 oktober 2001 17:24 schreef Makheloth het volgende:
rgr... geloof dat ik die wel heb :) Ik zal je nog wel zeggen wat ik ervan vind .. Vast wel mooi :)
K ;)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-11 18:15
Speel alleen CS en zit nu (reeds een maand of 8 denk ik) in cLaN AaRz ... bevalt erg goed, erg toffe lui. De meeste CS-ers zijn van die zeikerige types (ie. hebben geen normaal leven) - wij doen het allemaal voor de lol, het is maar een spelletje ;)

We doen het wel aardig, staan nu 6e van NL op CB maar gaan keihard naar beneden geschopt worden als we woensdag tegen reGeneration en volgende week tegen $terf mogen 8-)

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
:r |:(

Fuck moet toch maar ff die DivX codec d\gaan downloaden :( Dacht dat ik wel helemaal bijwas kwa divx.. Niet dus :(

Misschien heeft mijn broer het.. ff kijken ..

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op maandag 22 oktober 2001 17:28 schreef Makheloth het volgende:
:r |:(

Fuck moet toch maar ff die DivX codec d\gaan downloaden :( Dacht dat ik wel helemaal bijwas kwa divx.. Niet dus :(

Misschien heeft mijn broer het.. ff kijken ..
Ga gewoon naar de meuktracker op tweakers.net, ben je zo klaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Mooi mijn broer had het :+

Best leuk gedaan.. Heb je gewoon in UT een demo-tje gemaakt? Btw leuke shock combo :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op maandag 22 oktober 2001 17:31 schreef Makheloth het volgende:
Mooi mijn broer had het :+

Best leuk gedaan.. Heb je gewoon in UT een demo-tje gemaakt? Btw leuke shock combo :)
Ik heb alle UT spelers op clanbase gevraagd mij demos te sturen met skillz en dat soort dingen, bende demos toen op me hd staan en die gisteren met een clanmaat van me ff omgezet, hij moest vroeg weer weg, dus maar 2 uur geslapen, maarja het resultaat gaat er wezen :)

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

ikke zit in [BOT] (clanleader) clan voor RTCW,
al hebben we maar 3leden :p :>

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

• ravenger
quality is goed van die movie hehe, ik moest alleen paar keer divx opnieuw installen want ik kreeg kernel crashes :D

Verwijderd

Ben leader van NwS, N00bs with Skills, CS clan. We worden gesponsord door Space-Promotion (www.space-promotion.nl) die hebben ons hardware voor onze server gesponsord en we worden gesponsord door Dutch Web (www.dutchweb.net) die ons een 100Mbit verbinding sponsoren bij Level 3. We hebben dus ook onze eigen servers op www.strikezone.nl, alleen zijn er nog wat problemen tussen Chello en Level 3 (hoge ping :(). Erg relaxte lui die sponsors. Gaat erg goed met onze clan en vrijdag gaan we met z'n allen (NwS en sponsors) paintballen in Utrecht, dus dat gaat erg vet worden.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 oktober 2001 17:41 schreef ChUcKy2731 het volgende:
Ben leader van NwS, N00bs with Skills, CS clan. We worden gesponsord door Space-Promotion (www.space-promotion.nl) die hebben ons hardware voor onze server gesponsord en we worden gesponsord door Dutch Web (www.dutchweb.net) die ons een 100Mbit verbinding sponsoren bij Level 3. We hebben dus ook onze eigen servers op www.strikezone.nl, alleen zijn er nog wat problemen tussen Chello en Level 3 (hoge ping :(). Erg relaxte lui die sponsors. Gaat erg goed met onze clan en vrijdag gaan we met z'n allen (NwS en sponsors) paintballen in Utrecht, dus dat gaat erg vet worden.
Zeker niet verkeerd.. Hoelang bestaat die clan nu al dan? Waar heb je al die sponsors vandaan?

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 18:11 schreef Makheloth het volgende:

[..]

Zeker niet verkeerd.. Hoelang bestaat die clan nu al dan? Waar heb je al die sponsors vandaan?
Idd niet verkeerd, ehm denk dat we nu zo'n 3, 4 maanden bestaan nog niet zo lang. Die sponsors was erg moeilijk, een sponsor voor hardware is eigenlijk gewoon niet te vinden we hebben daarmee erg veel geluk gehad. Een sponsor voor een verbinding is altijd wel wat makkelijker. Gewoon heleboel bedrijven mailen en bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Goed geregeld :) Succes verder met je clan :)

Verwijderd

Thank you :) Gaat wel lukken.

Verwijderd

Topicstarter
Hehe.. En als het niet lukt dan zwaait er wat >:)>:)>:)!

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op maandag 22 oktober 2001 16:54 schreef Makheloth het volgende:
En ik HAAT SPAMCLANS!
spamclans? wat bedoel je daar precies mee ?

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

ik zit bij Jolt.co.uk Hebben gode dedecatid servers bij Red Faction Multiplayer :P :P :P

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 oktober 2001 10:00 schreef LoekieLeeuw het volgende:

[..]

spamclans? wat bedoel je daar precies mee ?
Euhm clans die members hebben en die spammen in league matches.. Das het ergste wat er is.. Gelukkig hebben de meeste UT servers tegenwoordig spamprotection :)

Verwijderd

Ik speel Q3 en dan 3 mods in clanverband:

TDM: Met de clan Fight Club (S9R-FC) een combinatie met S9R (franse clan) spelen we op aardig niveau TDM in CB (www.clanbase.com) --> #frag4fun
RA3: Dit is een clan FiSC (Frags in Suspicious Circumstances) die ik zelf met een andere gast ben gestart. Het gaat hier wel goed mee. We gaan (prolly) div2 op CB winnen. --> #fisc
CTF: GM (#gm), hier gaat 't niet goed mee, ik ben zowat de engige actieve member, ben opzoek naar een andere ctf-topclan >:)

ps. ik ben ook nog eens ra3-admin voor de laatste ra3-cup op www.clanbase.com

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 oktober 2001 13:40 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik speel Q3 en dan 3 mods in clanverband:

TDM: Met de clan Fight Club (S9R-FC) een combinatie met S9R (franse clan) spelen we op aardig niveau TDM in CB (www.clanbase.com) --> #frag4fun
RA3: Dit is een clan FiSC (Frags in Suspicious Circumstances) die ik zelf met een andere gast ben gestart. Het gaat hier wel goed mee. We gaan (prolly) div2 op CB winnen. --> #fisc
CTF: GM (#gm), hier gaat 't niet goed mee, ik ben zowat de engige actieve member, ben opzoek naar een andere ctf-topclan >:)

ps. ik ben ook nog eens ra3-admin voor de laatste ra3-cup op www.clanbase.com
Heb je het nu niet een beetje heel erg druk?

Verwijderd

Jawel, maar ik vind het leuk en doordeweeks doe ik 's avonds niets lievers >:)

Verwijderd

Topicstarter
hehe,beetje verslaafd? :P

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
[<><>] = Ad Infinitum, een merge van CFS (Counter Force Squad) en BFU (Beware oF Us) , beide clans waren bevriend met ZVDK dus we kunnen gewoon servers ed gebruiken we zijn dus een CS clan

Predators ook voor cs, en soms val ik wel es in voor TRD (Tha Rushing Destroyers) als zij mensen tekort komen en als ik zin heb :)

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

hallo

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 21:47 schreef Makheloth het volgende:
hehe,beetje verslaafd? :P
Nogal ja, niet goed voor me studie ;(

Verwijderd

Topicstarter
lol inderdaad niet.. Ben je net 10 minuten aan het leren, 'moet' je alweer gamen :)

Verwijderd

Zeg hoe goed moet je zijn om bij een clan te kunnen?

Ik speel nu zo'n 8 maanden Q3 en in Free for All gaat het best goed, vaak bovenaan het lijstje... TDM vind ik ook errug vet al zijn daar natuurlijk hele andere tactics noodzakelijk...

Maar ik bedoel eigenlijk, hoe geskilled moet je zijn voor een clan?

Verwijderd

Topicstarter
Tsja... Je moet gewoon trials nemen bij clans, en als zij je goed genoeg vinden dan mag je bij de clan komen..

Je moet natuurlijk niet de skills hebben van een newbie.. En bij de meeste clans mag je trouwens ook geen ISDN of lager hebben :/

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Hangt van de clanskillz en rielextheid van de clans af... DCM bijv is best wel redelijk goei en tzijn stuk voor stuk cewle gassies :) .

Steam

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik zit in X-clan

zoals je onder mijn naam ziet staan.

tis wel een goeie clan alleen we hebben nog alles verloren met de UT cupwar :(

Verwijderd

Ik ben zelf leader (mede dan) van clan =SMOOR=
Is een CS clan die sinds euh december 2000 bestaat.
We zijn toen gestart met allemaal vrienden enz en nu zijn daar stuk of wat andere gasten bijgekomen.
Hebben een leuke groep, en de wars gaan ook lekker.
Staan 39ste op Clanbase in de Counterstrike league (niet 2on2 dus ;) )
Ik haat van die kindertjes van 14-15 jr die om de week in een andere clan zitten en als ze verliezen dat ze ff de andere voor cheaters uitmaken.
Vanavond friendly tegen GOT clan, zal leuk worden :)

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-11 00:27

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

oeps dubbelpost

• Master_Egg
  • Laatst online: 05-11 00:27

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

UT Tactical Ops --> Cosa Nostra clantag: (shit asci-code werkt niet :( )

Verwijderd

Ik zet info van onze clan neer en meteen wordt er niet meer gereageerd ;)

Verwijderd

:o :o :o

Alleen maar 3Dshootemup clans hiero??
(Dan gaan we daar eens lekker tegenin schoppen >:))

Goh je raad het al: §Tª®ç®Át (is dit nou "leet"?)

Clan -DaRk
Server: East
Channel: Public Chat -DaRk
Members: 25max, nu 23
Bestaan: 301 dagen
Mijn ID: DaRk.Khaine

Ik ben al lid vanaf het begin, we hebben niet echt een leader, meer een founder, met leader onderdruk je de anderen vonden wij dus werd het founder, DaRk.Haze is de Founder. Hij en ik zaten ook al eerder in een clan: {R}
Die had hij ook gestart, maar die ging nogal dood, toen starte hij dus DaRk. Ik ben ook gejoined. Nu hebben we 23 members, en vrijwel allemaal very active. We hebben een relaxte sfeer, nooit ruzie's. Dus alles gaat goed. Goeie site, veel moeite ingestoken door DaRk.Sexy, als je niet te lui bent vote er dan ff op :). Dan worden wij bekender. De Founder maakt wel beslissingen enzo maar daar word als eerst nog gewoon overlegd.

Dit is denk ik wat hij bedoelde :D, zo niet ik wel >:)

Verwijderd

site doet het niet

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 13:11 schreef SuB het volgende:
site doet het niet
http://www.darkownzu.com

doet het bij mij wel hoor.

• buzz
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op zondag 28 oktober 2001 17:51 schreef 0Geasto0 het volgende:
Ik ben zelf leader (mede dan) van clan =SMOOR=
Is een CS clan die sinds euh december 2000 bestaat.
We zijn toen gestart met allemaal vrienden enz en nu zijn daar stuk of wat andere gasten bijgekomen.
Hebben een leuke groep, en de wars gaan ook lekker.
Staan 39ste op Clanbase in de Counterstrike league (niet 2on2 dus ;) )
Ik haat van die kindertjes van 14-15 jr die om de week in een andere clan zitten en als ze verliezen dat ze ff de andere voor cheaters uitmaken.
Vanavond friendly tegen GOT clan, zal leuk worden :)
Hey een mede clanleader, ik ben clanleader samen met Kamphuis, ik ben oprichter en doe het meest enzo.

Leuk man dat smoor, wel eens mee gespeeld online, ik ben nu bezig met eigen server enzo. Maargoed, kom eens in ons channel op quakenet dit weekend, ik wil wel ff een friendly tussen onze clans, pas wel op, we zijn nog bezig met de posses enzo.
Hoe goed moet je zijn binnen clan
Binnen onze clan moet je ook sociaal aangelegd zijn, we zitten nu alleen nog maar met oude bekenden en dat gaat zo maar voort, vrienden van de bekenden komen er misschien bij en ga zo maar door, maar voor andere mensen staan we als clan ook open, maar moeten dan wel wat inbrengen binnen de clan.

edit:
Clan is btw *RSA*, staan al wel in ladder, maar w88 op ADSL voor de members, dan gaan we pas spelen.

• Saekerhett
  • Laatst online: 12:47
Ik zat in de HKT clan (UT). Mijn nickname was {HKT}"Saekerhett" . Helaas is de clan nu dood :D

Speelde altijd assault :9

edit:

200e post!! Jaja!

• buzz
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op maandag 29 oktober 2001 15:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zat in de HKT clan (UT). Mijn nickname was {HKT}"Saekerhett" . Helaas is de clan nu dood :D

Speelde altijd assault :9

edit:

200e post!! Jaja!

Nou nou, het kan bijna niet op die posts :9

Verwijderd

Ik ZAT in de UT instagib clan -=PXG=- alleen helaas zijn ze dood ;(

Nu ben ik een trial bij [MTS], die staan 21ste in de World ladder instagib CTF op Clanbase :) (maar ze kunnen nog veel hoger staan)

Ik weet dat er nog meer mensen zijn die hier instagib spelen (een aantal LoL members bijv.) en Novation die jammergenoeg gestopt is met UT ;(

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

Ik zit in GnX met UTctf (merger TDK en SI) ben co-leider.
Wij zijn niet erg goed maar spelen voor de lol (met TDK heb ik wel in div2a bij bw gespeeld)
TO clan Ogre ik heb ooit in een top 10 clan gezeten die wou nummer 1 worden maar ik ben naar Ogre gegaan omdat ik spelen voor de fun veel leuker vind

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook nog mensen die UT Assault spelen? Dat is echt kewl :) Ik zit in div. 1 van de UTASSAULT LEAGUE.. :)
Pagina: 1