À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Verwijderd
Ik zou toch zweren dat ik ook op tweakers een draadje hierover heb gezien - maar ik kan 'm niet meer vinden! Ben ik nou

Oh euh, ontopic: zijn de resultaten van WineX echt zo goed dan? Tot nu toe niet, volgens mij. Wat wel bemoedigend is is dat ze 20000 betalende leden zeggen te hebben en het license gedoe zouden verbeteren. Maar ja, moet maar zien.
edit: transgaming heeft btw een nieuwe site aangekondigd voor vandaag; hij zit nu nog dicht.
Oh euh, ontopic: zijn de resultaten van WineX echt zo goed dan? Tot nu toe niet, volgens mij. Wat wel bemoedigend is is dat ze 20000 betalende leden zeggen te hebben en het license gedoe zouden verbeteren. Maar ja, moet maar zien.
edit: transgaming heeft btw een nieuwe site aangekondigd voor vandaag; hij zit nu nog dicht.
TransGaming is ook weer online, hier twee screenshots van The Sims 

HUH
Zeg ik dat 
Ik bedoelde dat die op de site van TransGaming stonden.
Ik bedoelde dat die op de site van TransGaming stonden.
Nee, dan krijg ik een error. Die hele site is sowieso brak. Verschillende links werken ook niet
Als ik mij niet vergis dan zijn deze screenshots helemaal niet gemaakt onder Mandrake 8.1 maar onder Mandrake 8.0. Volgens mij is dit nl. niet KDE 2.2 maar 2.1is gebaseerd op Mandrake 8.1
Pagina: 1