Rabo Telebankieren via @home

Pagina: 1
Acties:

• cenix
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:07
Wie weet hoe ik de rabo software (om te telebankieren) moet instellen om @home (kabel) te gebruiken?

Ik krijg hem alleen werkend met een modem :(

Is hiervoor een aparte plug-in nodig??

Thx!

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

[topic=298122/1/100]

de rabox , dan krijg je zon rekenmachinetje met pincode enzovoort..

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• cenix
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:07
Ik heb al het pasje en de inloggegevens, maar omdat mijn PC met modem is overleden, en er toch overdrachten gemaakt moeten worden wil ik dit via mijn @home aansluiting doen.

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

met die rabobox kun je via de rabobank site gewoon met @home dingen overschrijven, ik heb laatst nog een HD ermee betaald.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hmm, ik weet niet hoe die rabo software er uitziet, kan je alleen mijn ervaring met ABN Homenet vertellen:

Bij homenet is het mogelijk om bij verbindingen te kiezen voor een LAN verbinding--> dan gaat ie "inbellen" op een FTp server, werkt prima, alleen moest ik in mijn telecom.ini bestand de poorten wijzigen naar 21, om zo de firewall te omzeilen.

Ik weet niet of je er iets aan hebt, suc6 iig :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Begrijp het niet helemaal meer??
Bankieren kan gewoon via www.rabobank.nl of via de versie die je lokaal installeert.
Beide werken gewoon via inernet (de lokale versie maakt pas verbinding op het moment dat je gegevens ophaalt of opdrachten verzend), dus als je normaal kunt internetten moet dit ook wel lukken..
Pagina: 1